Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Fresh Line review!

Καλησπέρα κορίτσια!

Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα mini review σε κάποια προϊόντα Fresh Line.

Πριν λίγο καιρό διάβαζα σε ένα site για το πόσο βλαβερά είναι κάποια συστατικά που περιέχουν οι κρέμες...Και μπορώ να πώ οτι βάζουμε καθημερινά μια διόλου ευκαταφρόνητη ποσότητα κρεμών: κρέμες στο πρόσωπο, κρέμα χεριών, body lotion, κρέμα ποδιών κλπ.Προβληματίστηκα λοιπόν ιδιαίτερα γιατί κάποια συστατικά είναι πιθανώς καρκινογόνα και έτσι αποφάσισα να προσπαθήσω να μετριάσω λίγο τα χημικά που χρησιμοποιώ και να κάνω μια μικρή στροφή στα φυτικά καλλυντικά!Στην προσπάθεια μου αυτή έπεσα πάνω στη Fresh Line.

Δοκίμασα κάμποσα προϊόντα και μερικά από αυτά θα σας παρουσιάσω εδώ.

1.Vanilla hand cream (Tιμή: 5,80 € / 50 ml)

+ Δεν αφήνει καθόλου αίσθηση λιπαρότητας.Την βάζω και 2 λεπτά μετά δεν καταλαβαίνω ότι την φοράω.
+Αφήνει μια βελούδινη υφή στα χέρια ακόμη και αμέσως μετά την εφαρμογή της.
+Δεν περιέχει καμία βλαβερή για τον οργανισμό ουσία (έκανα έλεγχο των συστατικών της στο site http://www.biodizionario.it/ )

- H τιμή της είναι κάπως τσιμπημένη.
-Το άρωμά της.Σύμφωνα με την εταιρεία  μυρίζει βανίλια αλλά εμένα η μυρωδιά της ούτε κατά διάνοια δεν μου θυμίζει βανίλια, και γενικώς δεν μου  πολυαρέσει.

Είναι ένα προϊόν το οποίο έχω πλέον καθιερώσει.Κυρίως τώρα το χειμώνα που βάζω κρέμα χεριών πολύ συχνά, την χρησιμοποιώ κατα κόρον.

2.Body butter cream (Τιμή: 8,20 € /100 ml)

+To body butter αυτό το χω λατρέψει για τη μυρωδιά του!Μυρίζει μετά την εφαρμογή στο σώμα κουλουράκια βανίλιας που μόλις βγήκαν απ το φούρνο!Σας προκαλώ, όταν βρεθείτε σε ένα κατάστημα fresh line να ζητήσετε να δοκιμάσετε λίγο στο χέρι σας.Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΥΡΩΔΙΑ!
+Είναι ιδιαίτερα ενυδατικό-ειδικά για τις πιο ξηρές επιδερμίδες είναι ό,τι πρέπει.
+Η τιμή του. Αρχικά θα την έβαζα στα πλην γιατι το θεωρούσα αρκετά ακριβό, αλλά συνειδητοποίησα ότι τα body butters του Body Shop κάνουν 15 € τα 200 ml, δηλαδ'η 7,50  € τα 100 ml.Σχεδόν 1 € διαφορά και μιλάμε για φυτικά καλλυντικά.

-Δεν θα τη συνέστηνα τόσο για εφαρμογή σε όλο το σώμα γιατί μου φαίνεται ότι τελειώνει γρήγορα.

Εγώ τη χρησιμοποιώ σε στοχευμένα σημεία και πολύ συχνά ως κρέμα χεριών γιατί απλά δνε μπορώ να αντισταθώ σ αυτη την μυρωδία.ΤΗ ΛΑΤΡΕΥΩ!

Επίσης ένα θετικο και των 2 παραπάνω προϊόντων είναι ότι πωλούνται με το ζύγι και έτσι μπορείτε να πάρετε όση ποσότητα θέλετε!

3.Ηνίοχος μπάλα σπα με αιθέρια έλαια (Τιμή: 4.70 €)

+Μυρίζει τέλεια!Επίσης όταν την αγόρασα δνε τη χρησιμοποίησα αμέσως και την άφησα στο δωμάτιο μου.Σας πληροφορώ πως λειτουργεί και σαν αρωματικό χώρου!Μυρίζει μια δροσερή και απαλή μυρωδιά όλο το δωμάτιο εδώ και μια εβδομάδα!
+Είναι αρκετά μεγάλη σε ποσότητα.

-Η τιμή της.

4.Κίρκη κρέμα σώματος (Τιμή: 32 €-200 ml)

+Μυρίζει υπέροχα και το άρωμα διαρκεί κάμποση ωρίτσα.
+Είναι πολύ ενυδατική.

-Φτηνή δεν τη λες με τίποτα...

5.Σειρά περιποίησης προσώπου Ερμής για δέρματα με στίγματα, προβλήματα ακμής και σπυράκια.

+Είναι αρκετά αποτελεσματική στο να ξηραίνει τα υπάρχοντα σπυράκια.

-Μου ξήρανε εκτός από τα σπυράκια και όλο το υπόλοιπο πρόσωπο με αποτέλεσμα να ξεφλουδίζω.
-Μυρίζει αρκετά έντονα.

Γενικά εμένα αυτή η σειρά δεν μου πολυταίριαξε και γι αυτό σταμάτησα να τη χρησιμοποιώ.

Ελπίζω να μην σας κούρασα με το τεράστιο ποστ μου :)

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ προϊόντα της εταιρείας αυτής?
Πως σας φαίνονται γενικότερα τα καλλυντικά με φυσικά συστατικά?


υ.γ:Το παρόν post είναι ένημερωτικό και σε καμία περίπτωση  ΔΕΝ είναι διαφημιστικό.Εκφράζει μόνο τις απόψεις μου για προϊόντα τα οποία έχω αγοράσει και δοκιμάσει εγώ η ίδια.


3 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα ακόμα από Fresh Line! Όχι ψέματα, έχω δοκιμάσει πολύ παλιά κάτι μάσκες... Τι μου θύμισες! Η αδερφή μου έχει ένα γαλ. σώματος Κυβέλη και μυρίζει τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. egw latrevw ta fresh line !
    kapws etsi kai egw ksekinisa na ta xrhsimopoiw
    eipa pws oso exw lefta krathmena de tha ta 'xalasw" gia kapoio proion pou mporei n periexei epikindina systatika, kai st katw katw na leme stn eayto mas pws estw sto rposwpo-swma- xrhsimopoioume kati FYSIKO
    exw parei olh th seira gia thn akmh
    krema,losion,sapouni kai 2 maskes sunolo mou bghka me to 25% kana 60
    alla den perimena me tpt pws ontwn kanoun douleia !
    an kai tn losion stamathsa n th xrhsimopoiw giati me kokkinize
    ta alla omws ta latrevw
    mosxomurizoun idika i krema kathe vradu p anoigw to kapaki gia na valw kathomai posh wra kai ti mirizw !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena