Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Review: Perfect Mascara Defining Volume by Shiseido

Αυτό το post είναι αφιερωμένο στο αγαπημένο μου προϊόν μακιγιάζ ever: τη mascara. Και καθόλου να μην έχω βαφτεί και να βάλω μόνο μάσκαρα, αισθάνομαι αμέσως άλλος άνθρωπος! Έχω πάαααρα πολλές, ενώ έχω δοκιμάσει ακόμη περισσότερες.

Το νέο μου απόκτημα είναι της Shiseido η Perfect Mascara Defining Volume. Είναι η καινούρια που βγήκε από τη συγκεκριμένη εταιρία, και αποφάσισα να την πάρω για να τη δοκιμάσω η mascaraholic.




Oρίστε και το βουρτσάκι.




Από την απόδοσή της είμαι πολύ ευχαριστημένη. Δίνει μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες, ενώ το τεράστιό της πλεονέκτημα είναι ότι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σταθερή. Σε σημείο που όταν την πρωτοδοκίμασα, έψαχνα τη συσκευασία μήπως λέει πουθενά waterproof!! Δεν μουτζουρώνει με τίποτα και θα σας βγάλει ασπροπρόσωπες όλη τη μέρα. Χτες ας πούμε, την έβαλα στις 10 το πρωί και όταν πήγα να ξεβαφτώ κατα τις 8 το βράδυ, ήταν στη θέση της λες και την είχα μόλις βάλει!!
Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί ακόμη και σε holly grail mascara μου, δεν το βρίσκω!

Το μόνο της αρνητικό για μένα είναι μια ελαφρώς έντονη μυρωδιά που βγάζει, μόλις την ανοίξεις, αλλά εξατμίζεται αμέσως.

Ορίστε και swatches για να δείτε την απόδοσή της.

Κατ αρχας το μάτι μου άβαφτο για να κάνετε τη σύγκριση.




Και μετά την εφαρμογή της μάσκαρα.




Πώς σας φαίνεται???

Υ.Γ : Πρόσφατα έκανα μια εκαθάριση στα δείγματα που έχω, και συνειδητοποίησα ότι έχω διπλά και τριπλά κάποια δείγματα από μάσκαρα ( τα οποία προφανώς δεν έχω ανοίξει). Σκέφτηκα να τα δώσω σε κάποια φίλη μου, αφού εγώ δεν τα χρειάζομαι. Πώς θα σας φαινόταν η ιδέα να χαρίσω 1-2 και σε κάποιες από σας???Αν σας αρέσει η ιδέα αφήστε μου ένα σχετικό comment για να σκεφτώ τις λεπτομέριες και να το οργανώσω.

20 σχόλια:

  1. Καταρχας, τι ματαρες ειναι αυτες!!!! Υπεροχο χρωμα! Φτου φτου φτου! Η shiseido οντως εχει μια μυρωδια που ειναι λιγο... καπως... δεν τη λες οτι μυριζει ασχημα αλλα δεν ειναι και ευχαριστη. Τελος παντων, τη συγκεκριμενη δεν την εχω δοκιμασει αλλα κανει διαφορα απ' οτι βλεπω. Οσο για τα δειγματακια εννοειται οτι ειμαι υπερ! Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα γλυκο χριστινακι!σ ευχαριστω παρα πολυ!και εγω ετσι σκεφτομαι για τα δειγματα!φαντασου οτι απ τη sumptuous εχω 5 και την εχω και σε full size!θα τα χρησιμοποιησω??οχι!κριμα ειναι να πανε χαμενα!στο μεταξυ, ειδα ότι πουλανε δειγματα στο ebay!!!αν ειναι ποτε δυνατον!θα το σκεφτω νατο κανω επαγγελμα: θα πουλαω δωρεαν δειγματα που στη χωρα μας ειναι τοσο σπανια!χαχααχαχχα!

      Διαγραφή
  2. Αχ τι ωραία μάτια που έχεις! Αλλάζουμε; lol
    Χμμ, πολύ φυσικό αποτέλεσμα δίνει αυτή η μάσκαρα. Κι αυτό το λέω σαν θετικό, γιατί μερικές κάνουν κάτι spider lashes να σου βγει το μάτι!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!πολυ μου αρεσε το spider lashes!xixixi!βασικα εμενα μ αρεσει και το πιο εντονο effet αλλα για βραδυ με περισσοτερο βαψιμο...για πρωινο μακιγιαζ, η και μεχρι το περιπτερο που λεει ο λογοε προτιμω και εγω το πιο φυσικο αποτελεσμα!

      Διαγραφή
  3. Mascara junkie και εσύ έτσι???Aπό Shisheido είχα δοκιμάσει μια παλιά αλλά δεν...Τελευταία που αγόρασα η Βurberry αλλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα...Πολύ ωραία ιδέα να διαθέσεις τα δείγματα βοηθούν πολύ για πιο ασφαλείς αγορές...Εξαιρετικό χρώμα ματιών έχεις!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ!!!mascara junkie δεν θα πει τιποτα!!!οταν δοκιμασεις τη burberry αναμενουμε review!

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφα μάτια έχεις!Φαντάζομαι θα χεις κουραστεί να στο λένε!χι χι!μάσκαρα από shisheido δεν έχω δοκιμάσει ακόμη!Στα μάτια σου έχει πολύ όμορφο αποτέλεσμα!Πολύ όμορφη η ιδέα σου για τα δειγματάκια...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ!!!ειναι παντα πολυ ωραιο να σου κανουν κομπλιμεντα γιατι σου ανεβαζουν τη διαθεση!!!!χαιρομαι που σας αρεσει η ιδεα με τα δειγματακια!!θα το οργανωσω οπωσδηποτε!

      Διαγραφή
  5. Δεν υπάρχουν τα μάτια σου, είναι καταπληκτικά!Ποιος θα έλεγε όχι σε μάσκαρα;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!!θα σκεφτω τις λεπτομεριες και αναμενεται σχετικο ποστ!!

      Διαγραφή
  6. Έχεις υπέροχα μάτια!!!!!!
    Λατρεύω το πράσινο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις πολύ όμορφα μάτια!! Μου αρέσει το αποτέλεσμα που δίνει και ακόμα περισσότερο μου αρέσει αυτό το σχεδόν αδιάβροχη που λες! Δειγματάκια μάσκαρα; Αμέ! Αυτό τον καιρό είμαι σε αναζήτηση νέας αγαπημένης μάσκαρα οπότε θα το ήθελα πολύ! Πολλά φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ!αυτο θεωρω και εγω οτι ειναι το μεγαλο συν της...μπορει να μην εχει το σουπερ ντουπερ αποτελεσμα, αλλα δε φευγει με τιποτα, ο,τι και να της κανεις!αυτο με τα δειγματακια θα το κανω οπωσδηποτε, τυπου mini giveaway... Απλως δεν ξερω ακομα πως θα το οργανωσω, γιατι προτιμω να τα παρει μια κοπελα που διαβαζει το blog μου και επικοινωνουμε και οχι καποια που το δε στο FB η στο twitter και μπηκε μονο και μονο για το δωρο...

      Διαγραφή
  8. Egw kolisa me ta matia sou , poli omorfa einai kai apo oti katalaveno prepei na eisai mia panemorfi kopela :) Timoula den mas eipes :( xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ!!!η τιμη της ειναι γυρω στα 24 € αν δεν κανω λαθος!!

      Διαγραφή
  9. shiseido ε?να σου πώ την μαύρη μου αλήθεια shiseido δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αν και θα το ήθελα αλλά όλο λέω ότι θα το κάνω και όλο το ξεχνάω :P και τώρα με έβαλεs σε σκέψειs σοβαρέs :D
    καλά εντάξει για τα μάτια σου απλά υποκλίνομαι!φτού φτού φτού κοριτσάκι μου να μην σε ματιάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω θα σου προτεινα να δοκιμασεις οπωσδηποτε καποια προιοντα της εταιριας!σ ευχαριστω πολυ πολυ αναστασια μου!!!φιλακιααα!

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena