Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Blogger's event with Kiehl's! (Part 1)

Hello beauties! Τι κάνετε?

Όπως βλέπετε, έχω πάρει τα events σβάρνα!!! Μια το Βody Shop, μια η Kiehl's...

Aλλά όταv μου έκαναν την πρόταση από την εταιρία, δεν μπορούσα να αρνηθώ με τίποτα, για ένα και μόνο λόγο: δεν εχω ξαναδοκιμασει κανένα προϊόν τους!!! Yes, oh yes, I plead guilty! Oπότε το θεώρησα εξαιρετική ευκαιρία, να ενημερωθώ τόσο για την εταιρία, όσο και για τα προϊόντα τους.

Αποφάσισα να χωρίσω την ανάρτηση σε δύο μέρη, γιατί έχω πολλά να σας πώ! Το Part 1 θα είναι μια (σύντομη) παρουσίαση της εταιρίας και των προϊόντων που γνώρισα και το Part 2, ένα review με τα προϊόντα που θα χω δοκιμάσει μέχρι τότε, για να μην σας λέω αρλούμπες, με μια μόνο εφαρμογή...

Πάμε λοιπόν!



Η Κiehl's ξεκίνησε σαν φαρμακείο στη Νέα Υόρκη το 1851. Η φιλοσοφία της είναι η ενίσχυση της ασπίδας προστασίας της επιδερμίδας για πιο υγιή, λαμπερή και νεανική όψη. Συνοπτικά, υποστηρίζει ότι εξαιτίας των καθημερινών επιθέσεων από το περιβάλλον και εξωγενείς παράγοντες, η ασπίδα αυτή υφίσταται βλάβες, με αποτέλεσμα να χάνονται τα θρεπτικά συστατικά και η ενυδάτωση της επιδερμίδας, ενώ οι επιθετικοί παράγοντες διεισδύουν σε αυτήν. Σκοπός λοιπόν των προϊόντων της, είναι να ενισχύσουν αυτή τη φυσικά ασπίδα, μέσα από κοσμετολογικές, φαρμακευτικές, βοτανολογικές και ιατρικές γνώσεις.




Το συστατικό κλειδί της Kiehl's είναι το Squalane, ένα εξευγενισμένο φυτικό έλαιο που λαμβάνεται από την ελιά και συμβάλλει στην αποκατάσταση της φυσικής υδατικής ισορροπίας της επιδερμίδας.  Αυτό είναι που κάνει τόσο αποτελεσματική τη σειρά Ultra Facial, που προσφέρει ενυδάτωση για όλους τους τύπουε επιδερμίδας!


Αυτό που με εντυπωσίασε είναι πως η εταιρία προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων, αν δεν δείτε την επιδερμίδα σας πιο υγιή και αναζωογονημένη σε 1 μήνα! Επίσης, δεν βασίζεται στη διαφήμιση, αλλά στη διάδοση της φήμης της από στόμα σε στόμα, γεγονός που μετράει πολύ θετικά για μένα.



Επίσης η εταιρία προσφέρει πλούσιο κοινωνικό έργο, με τελευταία δράση της, το Christmas Shopping for a cause: Με αφορμή το εορταστικό κλίμα των Χριστουγέννων, η Kiehl‟s οργάνωσε ένα Χριστουγεννιάτικο party στο Hondos Center Κολωνάκι και πρόσφερε στο Σωματείο Κατά της Κακοποίησης Παιδιών ΕΛΙΖΑ το σύνολο των πωλήσεων της ημέρας, 4000 €. Επίσης η γλυκήτατη Cordelia με ενημερωσε ότι τον Ιούνιο, με αφορμή το άνοιγμα ενός καταστήματος στην Μύκονο θα συνεχίσουν τη δράση Save the Donkey, για τα περίπου 50 γαιδουράκια της Μυκόνου.



Πάμε τώρα στα προϊόντα!

Το βάρος της παρουσίασης δόθηκε στην περιποίηση του προσώπου. Ποια μου έκαναν εντύπωση:

 
  • Dermatologist Solutions Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 PA+++


Πρόκειται για το αντιηλιακό προσώπου της Kiehl's. Έχει δείκτη προστασίας 50 και προστατεύει από όλο το φάσμα των υπεριώδων ακτίνων. Το σημαντικότερο για μένα  είναι ότι έχει πολύ ελαφριά υφή και δεν αφήνει λιπαρότητα, σύμφωνα με την εταιρία, πράγμα πολύ σπάνιο γαι τέτοιο δείκτη προστασίας! (Περισσότερα για αυτό το προϊόν θα διαβάσετε στο part 2 , όπου θα το έχω κάνει review!)

  • Powerful - Strenght Line-Reducing Concentrate
Στοχεύει δυναμικά στις πιο ορατές φθορές τις επιδερμίδας, είναι ιδανικό για τη μείωση των γραμμών που εκτείνονται από το στόμα στο πιγούνι και το πόδι της χήνας και απελευθερώνει συνεχώς 10,5 % αγνής βιταμίνης C. Όπως μου διευκρίνησε η υπεύθυνη, είναι το μόνο προϊόν στην αγορά που κάνει κάτι τέτοιο!

  •  Μidnight Recovery Concentrate
 Πρόκειται για έναν ορό που τον βάζουμε το βράδυ, και αναδομεί την επιδερμίδα μέχρι το πρωί. Το γεγονός που με εντυπωσίασε έιναι ότι είναι 99,8 % φυσικό προϊόν, χωρίς paraben, χωρίς άρωμα και χωρίς ορυκτέλαιο! (Και γι' αυτό ακολουθεί review)

  • Οver-night Biological Peel

Πρόκειται για έναν ορό, ο οποίος τοποθετείται το βράδυ, και προκαλλεί ήπια απολέπιση στο δέρμα, με αποτέλεσμα, το πρωί να είναι λαμπερό και απαλό. Ιδιαίτερα χρήσιμο για δέρματα, στα οποία απαγορεύεται το scrub με κόκκους (όπως το δικό μου), καθώς χαρίζει παρόμοια αποτελέσματα (για το κατα πόσο αυτά ισχύουν θα αποφανθώ στο σχετικό μου review)

  • Clearly Corrective Dark Spot Solution
 Ένα επανορθωτικό προϊόν που απευθύνεται σε όσους έχουν καφέ κηλίδες ή γενικά κάποια σημάδια στο πρόσωπο.

Ζητώ συγγνώμη για το τεράστιο ποστ, αλλά πραγματικά δεν σας έιπα ούτε τα μισά απ' όσα θα ήθελα καθώς δεν έχω ξανααναφερθεί σ αυτή την εταιρία, δεδομένου ότι δεν την είχα δοκιμάσει... 

Stay tuned για το Review κάποιων προϊόντων της Kiehl's στο Part 2!!!

21 σχόλια:

  1. Ούτε εγώ έχω δοκιμάσει προϊόντα τους. Περιμένω review! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μπορεις να φανταστεις ποσο ανυπομονω να τα δοκιμασω!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  2. Να πω την μαυρη μου αληθεια περα απο το αντιηλιακο προσωπου που πηρα πριν κανα μηνα κατι αλλο δεν εχω δοκιμασει αν και οπωs το σκεφτομαι μαλλον πρεπει να το κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπον το αντιηλιακο το ζαχαρωνω και εγω!εχω ακουσει τα καλυτερα!εσενα πως σου φανηκε??

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλό πραγματικά!Κοντεύω να το λατρέψω!Και με καλύπτει πλήρωs αν φανταστείs πωs είμαι πολλέs ώρεs στο αμάξι και κάποιεs φορέs σε φωτογραφήσειs εξωτερικέs και κάτω απο τον ήλιο οπότε θέλω γερή προστασία και μου το παρέχει όπωs διαπίστωσα με μεγάλη μου χαρά!

      Διαγραφή
  3. Εχω ακουσει καλα λογια για τα προιοντα και για τις κρεμες γενικοτερα προσωπου τα καλυτερα.Περιμενουμε να μας προτεινεις τα καλυτερα και μια συμβουλη σου-αν γινεται-στο σε ποια επιδερμιδα ταιριαζει η καθε τους κρεμα.
    Ελπιζω να προλαβεις πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμε, αμε!Στο επομενο ποστ θα σας πω οπωσδηποτε δυο τρεις προτασεις για καθε τυπο επιδερμιδας!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτά τα προϊόντα της Kiehl's, τι μας έχουν κάνει;;; Έχω κολλήσει και τα θέλω όλα!!! Περιμένω το part 2!!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την έχω ακούσει ξανά αυτή την εταιρία αλλά δεν έχω δοκιμάσει προιόντα τους...περιμένω τα reviews!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω ετσι!πρωτη φορα θα δοκιμασω και ειμαι ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ!!

      Διαγραφή
  6. Εχω διαβάσει τόσο καλά λόγια για την συγκεκριμένη εταιρία!Αλλά δεν έτυχε να αγοράσω κάτι ακόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω το ιδιο εχω παθει, οποτε ανυπομονω να τα δοκιμασω!

      Διαγραφή
  7. οοολα καλα αλλά αυτος ο πελοπιδας στην photo απάνω δεξια με τα γυαλια με ταράζει λιγο loool

    λατρευω τα προϊόντα τους!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα!μα δεν τον εχουν στολισει πολυ ωραια??ι καλο εχεις δοκιμασει μεχρι στιγμης?

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προϊόν τους αλλά θα το ήθελα γιατί μόνο καλά λόγια ακούω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. maresoun para poli giati einai diakritika kai apala sto derma :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κα εγω αυτη την αισθηση εχω αποκομισει μεχρι στιγμης!!xxx

      Διαγραφή
  10. Ακομα δεν τα εχω δοκιμασει, αλλα απο οσα λεσ ακουγονται υπεροχα.

    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena