Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Review: Τα αγαπημένα μου body lotion! (Part 1)

 'Oπως σας έχω ξαναπεί, ΛΑΤΡΕΥΩ τα αρώματα. Αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι η πρόταση αυτή περιλαμβάνει κάθε είδους σκεύασμα που με αρωματίζει, επομένως και τα body lotion. Aν δεν μυρίζει ωραία, δεν το βάζω στο δέρμα μου όσο ενυδατικό και να ναι!

Έτσι λοιπόν θα ήθελα να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα μου, δηλαδή αυτά που συνδυάζουν και μυρωδιά αλλά και ενυδάτωση.

Αρχίζω με το super λατρεμένο μου, του οποίου δεν έχω φωτογραφία γιατί μου τελείωσε και δεν αξιώθηκα να αγοράσω καινούριο. Πρόκειται για το Baume nourrissant au karité, amande douce & huile d'argan από την εταιρία  Le Petit Marseillais. Απλώς απίστευτο. Κατ αρχάς είναι απερίγραπτα ενυδατικό χωρίς να είναι πολύ λιπαρό. Αφήνει το δέρμα βελούδινο και αυτή η αίσθηση διαρκεί μέχρι και την επόμενη μέρα, ακόμη και στα πολύ ξηρά σημεία, όπως οι αγκώνες και τα γόνατα. Το άρωμά του είναι πολύ διακριτικό, αλλά μου αρέσει τρομερά! Γενικά, όποια κρέμα σώματος και να χω δοκιμάσει, καμία δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί.




Επόμενο αγαπημένο και κατάλληλο για όσες έχουν ιδιαίτερα ξηρή επιδερμίδα, είναι του Κορρέ, το Body Butter Κυδώνι. Αll-times classic για μένα, από τότε που το ανακάλυψα δεν λείπει ποτέ από το stock μου. Το χρησιμοποιώ μετά από απολέπιση και αφήνει το δέρμα μεταξένιο. Όσο για το άρωμά του, απλά ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!! Φανταστείτε μια φορά το είχα βάλει και βγήκα αμέσως μετά, και όταν μπήκα στο αυτοκίνητο της φίλης μου, μου έλεγαν όλοι πόσο υπέροχα μυρίζω!! Πιστεύω ότι πρέπει να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε. Γιατί δεν το βάζω στο Νο 1; Μόνο και μόνο γιατί είναι πολύ λιπαρό. Βέβαια η λιπαρότητα υποχωρεί μετά από 3-4 ωρίτσες, αλλά δυστυχώς το ρίχνει στη δεύτερη θέση. Όσες έχετε ξηρό δέρμα, δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε.




Συνεχίζω με ένα προϊόν το οποίο θα χρησιμοποιήσω πάαααρα πολύ το καλοκαίρι. Οι περισσότερες νομίζω, χρησιμοποιούν ένα baby oil το καλοκαίρι. Μετά την ηλιοθεραπεία, κάνει το δέρμα απαλό, αποτρέπει το ξεφλούδισμα, το ενυδατώνει και το αφήνει απίστευτα λαμπερό. Ε λοιπόν εγώ δνε ήμουν ευχαριστημένη με το baby oil και ήθελα κάτι πιο αθώο, που να περιέχει μόνο φυσικά συστατικά. Και το βρήκα!!! Αγόρασα το αμυγδαλέλαιο της Apivita από το οποίο είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Κάνει καλύτερη δουλειά νομίζω απ το baby oil, συν ότι το χρησιμοποιώ και στα μαλλιά μου σαν μάσκα πριν το λούσιμο και τα κάνει μεταξένια.
Το μόνο του μείον ήταν ότι δεν είχε κανένα άρωμα, αλλά το λυσα και αυτό! Προσέθεσα (σύμφωνα με τις οδηγίες) κάποιες σταγόνες αιθέριο έλαιο! Εγώ προσωπικά έβαλα περγαμόντο που είναι και το αγαπημένο μου!



Ακολουθεί Part 2!!!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά? Πως σας φάνηκαν?

17 σχόλια:

  1. την ίδια μανία έχω κι εγώ με τις μυρωδιές... σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! ψηφίζω Korre, γιατί μόλις το βάλεις, μυρίζει μέχρι και το μπουφάν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο δικιο εχεις!εμενα με συγκλονιζει αυτη η μυρωδιαα!φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Le Petit Marseillais το αγαπώ το αγαπώω! Τέλεια αρώματα έχει αυτή η εταιρεία! Περιμένουμε part 2!
    Έχεις βραβείο!!
    http://stardustbeauty8.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ για το βραβειακι!!θα περασω να το παραλαβω!!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  3. Korres den maresi exo dokimasei diafora einai poli thick kai thelei arketo xrono na stegnosi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο στο οτι η υφη του συγκεκριμενου ειναι αρκετα παχυρρευστη, αλλα εξαρταται απο τις αναγκες του δερματος του καθενος...και εγω το καλοκαιρι προτιμω πιο ελαφριες υφες!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  4. Λατρευω τις κρεμες Κορρε..

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ax twra me bazeis se peirasmous. den exw dokimasei kanena apo ayta pou deixneis!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρα μου καλωσηρθες στο blog μου!ριξτους μια ματια και μια μυρωδια!αν πας σε ενα οποιοδηποτε HC δοκιμασε τα!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  6. κυδωνι?δεν ετυχε να το μυρισω αλλα σε πρωτη ευκαιρια θα το κανω.
    περιμενουμε και το part 2 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μυρισε το και θα με θυμηθεις!!το part 2 ειναι στη διαθεση σας!!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δοκιμασα κ εγω την κρεμα σωματος με καριτε την κιτρινη συσκευασια κ αν κ μου αρεσε απιστευτα.Η ενυδατωση κραταει ακομα κ μετα απο ωρες κ νιωθω την επιδερμιδα μου βελουδινη.Θελω να δοκιμασω κ τις αλλες δυο της petit marseillais.
    To λαδακι το χω κ εγω κ επισης δεν το αποχωριζομαι,γιατι αν κ πολυυυ λιπαρο μπορεις να το βαλεις στα μαλλια,μου αρεσει ως ντεμακιγιαζ αφου θρεφει κ ενυδατωνει κ χρησιμευει κ ως ενυδατικη.Γενικα αν δεν εχεις προβλημα με την λιπαρη αισθηση που αφηνουν τα λαδακια εχει πολλα συν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ελενη: Το λαδάκι είναι all time favorite KAI για ντεμακιγιαζ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ καλες επιλογες!Εγω τωρα δοκιμαζω τη λοσιον της petit marseillais με καριτε, χαμομηλι και συκο, μυριζει υπεροχα και νομιζω πως κανει πολυ καλη δουλεια! χαιρομαι που στα τοπ 3 σου ειναι και ενα προιον με ενα και μοναδικο φυσικο συστατικο! Απο τοτε που αρχισα να ψαχνομαι με τα συστατικα στα καλλυντικα, χρησιμοποιω κυριως λαδια για ενυδατωση σε προσωπο κ σωμα και οι παρασπονδιες μου ειναι κυριως στο μακιγιαζ!
    Μια συμβουλη μονο, αν και μπορει εσυ να το ξερεις, υπαρχει στις προφυλαξεις στο μικρο βιβλιαρακι της Apivita για τα αιθερια αν στο εδωσε ο φαρμακοποιος σου, οποιος δεν το γνωριζει ας το μαθει, οταν χρησιμοποιουμε αιθερια ελαια εσπεριδοειδων, οπως ειναι το περγαμοντο, δεν εκθετουμε την επιδερμιδα στον ηλιο, προκαλουν φωτοευαισθησια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Sofia: Σίγουρα θα δοκιμάσω την λοσιόν από le petit marseillais! Το έχω δει και εγώ για τα αιθέρια έλαια εσπεριδοειδών (και γι΄αυτό την φοράω κυρίως βράδυ ή απόγευμα αργά που δεν θα εκτεθώ στον ήλιο) αλλά δνε σκέφτηκα να το γράψω! Σ' ευχαριστώ πολύ που το ανέφερες! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena