Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου!

Hello girls!

Kαλή εβδομάδα να 'χουμε!


Το Φεβρουάριο δοκίμασα αρκετά καινούρια προϊόντα, αλλά ξαναανακάλυψα και παλιότερα που είχα ξεχάσει ότι μου άρεσαν τόσο!



Σε επίπεδο skincare, λάτρεψα τα ιαματικό νερό της La Roche Posay και της Avene! Έχω καταλήξει ότι τα ιαματικά νερά, από οποιαδήποτε πηγή και να προέρχονται, κάνουν θαύματα για το δέρμα μας: μειώνουν τους ερεθισμούς και τις κοκκινίλες, ενώ δροσίζουν και ενυδατώνουν το δέρμα!

Ο ορός λάμψης της Apivita, είναι η νέα μου αγάπη! Απ τους καλύτερους ορούς που έχω δοκιμάσει και το δέρμα μου τον έχει λατρέψει! Και ναι, κάνει αυτό που υπόσχεται! Χαρίζει λάμψη, ενώ έχει υπέροχη υφή και άρωμα! Σύντομα θα σας κάνω και αναλυτικό review!

Δύο προϊόντα από τα The Body Shop έκαναν τον Φεβρουάριο μου μοσχομυριστό! 

To body butter φράουλα, μυρίζει κολασμένα και είναι η τρίτη φορά που το αγοράζω! Είναι άκρως ενυδατικό και δεν αφήνει το δέρμα μου να αφυδατωθεί από το κρύο!

Το moringa EDT, είναι ένα από τα καινούρια αρώματα του TBS που πραγματικά αν σας αρέσει η συγκεκριμένη μυρωδιά (εγώ τη ΛΑΤΡΕΥΩ), σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!  Έχει αρκετά καλή διάρκεια, κοστίζει 12 € τα 30 ml, ενώ εμένα έχει γίνει και η αγαπημένη μου ιδέα για δώρα σε φίλες: και οικονομικό και πολύ ωραίο, με πολύ μεγάλη γκάμα αρωμάτων για κάθε γούστο!

Και πάμε στο μακιγιάζ!



 Από την Seventeen ξεχώρισα τρία απροϊόντα: ένα τέλειο γκρι μανό (στεγνώνει γρήγορα, έχει καλή διάρκεια και το χρώμα μου αρέσει πολύ), ένα ροζ κραγιόν (Νο 15) από την ματ σειρά (πολύ σταθερό, δεν ξηραίνει τα χείλη και έχει φοβερή χρωματική απόδοση-αναλυτικό review  και swatches εδώ) και ένα ροζ ρουζ (pale rose 01) που ακροβατεί μεταξύ χειμερινού και ανοιξιάτικου χρώματος.

Για την bb cream της Garnier, δεν θα πω τίποτα παραπάνω, τα ξέρετε πια!

Η μάσκαρα της Marie Dalgar με fiber κάνει τις βλεφαρίδες μου σαν ψεύτικες, και την είχα ξεχάσει για αρκετό καιρό. Δείτε το αναλυτικό ποστ και πώς κάνει τις βλεφαρίδες μου εδώ!)

Τέλος το liquid lipstick του Korre, είναι ένα κραγιόν σε μορφή gloss... Με φοβερή απόδοση χρώματος και λάμψη, το αγαπώ!

Αυτά τα ολίγα από μένα!

Εσείς τι αγαπήσατε τον Φεβρουάριο;

15 σχόλια:

  1. Ψηφίζω Βody Βutter Φράουλα ΔΑΓΚΩΤΟ!!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @syros2js: Ι totally agree! Γιάμι γιάμι! Η επόμενη αγορά μου θα ναι το mango! Φιλάκια όμορφηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!!
    για το νερό της Avene θα συμφωνησω, είναι όντως πολύ καλό!
    μμμ φράουλα γιάμι γιάμι:Ρ μου θύμισες να ανοίξω μια body cream βατομουρο που αγορασα προσφατα!

    το σερουμ της απιβίτα είναι κατάλληλο για νεανικές επιδερμίδες; επειδή ειχα διαβάσει ότι ενδείκνυται για τις ώριμες μόνο αλλά μου έχει κάτσει να το πάρω :Ρ :Ρ
    καλή εβδομάδα να έχουμε, φιλάκιααα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Αnastasia: Αυτό με το βατόμουρο το χα μυρίσει-υπέροχο! Το συγκεκριμένο σέρουμ όπως και το ενυδατικό, είναι κατάλληλα (και) για νενανικές επιδερμίδες! Για πιο ώριμες, έχει ένα για σύσφιξη και ένα για αντιρυτιδική δράση! Εγώ από το συγκεκριμένο είμαι σούπερ ευχαριστημένη!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι είμαι η τελευταία πια που δεν έχει την bb κρέμα της garnier :( αλλά δε θα μου ξεφύγει θα την πάρω κι εγώ,έχω ακούσει τα καλύτερα!
    http://youngbeautygr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα! Η μάσκαρα ειδικά πρέπει να είναι τρομερή!:)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ioannaV: Αν έχεις λιπαρό-μεικτό δέρμα, νομίζω θα σου αρέσει πολύ!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ειρήνη: Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους: βλεφαρίδες σαν ψέυτικες!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία αγαπημένα.. Το liquid lipstick του Korre είναι όντως υπέροχο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολα σου τα αγαπημένα είναι τέλεια!!κάποια τα εχω δοκιμάσει και εγώ και είναι και δικά μου αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @claire: Θέλω να κάνω και ένα ποστ για αυτά κάποια στιγμή, διότι πραγματικά είναι υπέροχα! Φιλάκια doll!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Irini: Χαίρομαι που συμπίπτουν τα γούστα μας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτο με την φραουλα θα ηθελα και εγω

    σε περιμενω να δεις και τις δικες μου δημιουργιες να μου πεις την αποψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena