Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Zampple store: H εμπειρία μου από την νέα πρωτοποριακή υπηρεσία!

Hello girls!


Σήμερα θα σας μιλήσω για το Zampple Store, καθώς το πρωί, πήγα και έκανα την εγγραφή μου!

Κατ' αρχάς να σας πω ότι προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στην Αθήνα, πολύ κοντά στο μετρό του Συντάγματος- άρα εύκολα προσβάσιμο από παντού!

Eγώ έκανα την ετήσια συνδρομή, η οποία κοστίζει 36,90 ή αλλιώς 3,10 € το μήνα! Υπάρχει όμως και η δυνατότητα για 6μηνη ή και 3μηνη συνδρομή!

Η διαδικασία είναι πολύ απλή! Κάνετε την προεγγραφή σας μέσω Ιnternet, χωρίς καμία υποχρέωση, και έπειτα πάτε στο κατάστημα, όπου πληρώνετε εφάπαξ τη συνδρομή σας και παίρνετε την κάρτα μέλους!


Με αυτή διαλέγετε 6 προϊόντα (συνήθως νέες αφίξεις στην αγορά), από μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων- από απορρυπαντικά, αλκοολούχα ποτά, τρόφιμα, μέχρι και καλλυντικά, είδη περιποίησης μαλλιών, σώματος και προσώπου όλα από πολύ γνωστές εταιρίες (πχ: garnier, max factor, bioten, nivea, l' oreal, schwarzkopf, barilla, gillette, amstel, φαγε κλπ), αλλά και από μικρότερες βιοτεχνίες που παράγουν πιο παραδοσιακά προϊόντα!

Αυτό το κάνετε 1 φορά το μήνα, δοκιμάζοντας κάθε φορά νέα προϊόντα!

Τέλος τα αξιολογείτε! Δεν είναι βέβαια υποχρεωτικό, αλλά αν το κάνετε επιβραβεύεστε με πόντους!

Όσους περισσότερους πόντους μαζεύετε, τόσο περισσότερα προϊόντα παίρνετε! Υπάρχει η δυνατότητα να πάρετε ακόμα και 8 ή και 10 προϊόντα κάθε μήνα!

Ο χώρος είναι πολύ ευχάριστος και το προσωπικό πολύ εξυπηρετικό και φιλικό!

Εγώ είμαι κατενθουσιασμένη και θεωρώ ότι είναι μια κταπληκτική ευκαιρία για όσους θέλουμε να δοκιμάζουμε συνέχεια νέα προϊόντα, αλλά αυτό δεν είναι πάντα οικονομικά εφικτό και συμφέρον! Το ποσό της μηνιαίας μου συνδρομής (3,10 €) θα το πλήρωνα ούτως ή άλλως αν αγόραζα μόνο την κρέμα σώματος που πήρα, άρα είναι σαν να μου κάναν δώρο τα υπόλοιπα προϊόντα!

Αν θέλετε να γραφτείτε, κάντε την αίτηση online μέσω του παρακάτω link, συμπληρώνοντας και με αυτόν τον τρόπο, (επειδή σας έχω συστήσει εγώ) θα κερδίσετε 50 επιπλέον πόντους!


Εγώ έχω κατενθουσιαστεί από το πρωί!
Εσάς πώς σας φαίνεται η ιδέα;

19 σχόλια:

  1. Σίσσυ μου,
    Είσαι και εσύ Zamppler???Έγινα και εγώ πρόσφατα και είμαι ενθουσιασμένη!!!
    Πραγματικά πολύ ωραία πρωτοβουλία και σαν ιδέα πρωτότυπη!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακούγεται ως ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!
    Αλλά, για Σύρο, λίγο... χλωμό το κόβω...
    :-(
    Φιλάκια, κορίτσι μου!!!
    Καλές αγορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω κανει και εγω προεγγραφη και το μονο που μου μενει ειναι να παω απο εκει να παρω προιοντα! μου φαινετε πολυ καλη ιδεα και συμφερουσα! αληθεια που ειναι ακριβως το καταστημα στο μετρο του συνταγματος? θελω να πω ειναι πανω σε δρομο,στην ερμου? που ακριβως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ζαμπια: Έγινα σήμερα πρώτη φορά και έχω κατενθουσιαστεί! Δεν βλέπω την ώρα να περάσει ο μήνας να ξαναπάωωωω! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @syros2js: Έχετε άλλες ομορφιές εσείς στην επαρχία! Δεν χρειάζεστε το Zampple! Kαλά να περνάς! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Stella: Είναι σε μια κάθετο της Φιλελλήνων! Από το μετρό είναι 3 λεπτά με τα πόδια! Αν μπεις στο site τους έχουν ακριβώς τη διεύθυνση και χάρτη!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια για εσάς που είστε στην Αθήνα συμφέρει πάρα πολύ...!! Θα έρθω κ εγώ λογικά μια βόλτα μες στον Απρίλιο και σκέφτομαι να κάνω την τρίμηνη και ας πάω μία φορά.!Να μας δείξεις κ το πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ευτυχία: Κοριτσάκι μου δεν νομίζω ότι αξίζει να κάνεις την τρίμηνη, μόνο και μόνο για να πας μια φορά... :( Αλλά συμφέρει τρελά!Εγώ πήρα κυρίως πράγματα άσχετα με ομορφιά, αλλά θα σας τα δείξω για να πάρετε μια ιδέα τι περίπου έχει! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω φαίνεται τόσο ωραίο! Μακάρι να γινόταν κ εκτός Αθηνών :/

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω κάνει την ηλεκτρονική εγγραφή εδώ και κανα δίμηνο και δεν έχω αξιωθεί ακόμα να πάω!Επιβάλλεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Eιρήνη: Ελπίζω στο μέλλον να γίνει!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @j: Δεν ισχύει αυτή η εγγραφή! Από τη στιγμή που κάνεις την προεγγραφή ηλεκτρονικά, έχεις 30 μέρες να πας στο κατάστημα να κάνεις την κανονική εγγραφή, αλλιώς ακυρώνεται! Θα πρέπει να την ξανακάνεις! Κατά την άποψή μου αξίζει πολύ! Μπορείς να πατήσεις πάνω στο link που έχω δώσει και έτσι θα κερδίσεις και 50 πόντους επιπλέον, όταν κάνεις την εγγραφή! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααα,σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! :D Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. exw graftei kai egw!!prepei na katevw suntagma alla variemai!! :D :D e,kapoia stigmi!!
    ti proionta pires an epitrepetai???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @beauty and the food beast: Eπειδή είμαι τίγκα σε σαμπουάν, λαδάκια μαλλιών, κρέμες κλπ, πήρα ένα body butter ΝIVEA, και μετά κάποια τρόφιμα και ένα απορρυπαντικό για το πλυντήριο ρούχων! Θα σας τα δείξω αναλυτικά κάποια στιγμή!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ καλη ιδεα αυτη! Και αναμενουμε αναλυτικα τη γνωμη σου συντομα γι αυτα που επελεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @christina: Θα σας τα γράψω αναλυτικά σε επόμενο ποστ!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ έχω κάνει ήδη εγγραφή και αύριο θα ανέβω Σύνταγμα για να ολοκληρώσω την εγγραφή μου! Ελπίζω να μείνω ευχαριστημένη! Πάντως η όλη ιδέα είναι Super!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @MΑΡΙΑ Π: Να μας πεις εντυπώσεις!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena