Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Πώς άλλαξα το χρώμα των μαλλιών μου κάνοντας μια μάσκα!! (+ Update σχεδόν ένα μήνα μετά!)

Hello dolls!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα πολύ καινοτόμο προϊόν που πραγματικά αξίζει να του αφιερώσετε 2 λεπτά για να διαβάσετε το ποστ!

(Μικρή εισαγωγή για το backround του project- αν βαριέστε παραλείψτε την και βουτήξτε στο ζουμί!)

Γενικώς μου αρέσουν οι αλλαγές. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με το μακιγιάζ, τα ρούχα, τα μαλλιά μου.

Είμαι όμως και φοβητσιάρα! Αν δεν μου αρέσει η αλλαγή; Αν δεν μου πάει; Αν είμαι σαν κλόουν;

Και στα μεν ρούχα και μακιγιάζ, απλώς βγάζεις κάτι, αφαιρείς κάτι, προσθέτεις κάτι αλλο, και problem solved!

Tι γίνεται όμως με τα μαλλιά;

Πώς μακραίνεις τα μαλλάκια σου, όταν ο κομμωτής στα κόβει 3 δάχτυλα κάθετα και το κούρεμα δεν σου παέι καθόλου;
Πώς διορθώνεις το χρώμα, που ναι μεν εσύ  ήθελες το ξανθό το σχεδόν λευκό, που είδες στην φίλη σου, αλλά εσένα δεν σου ταιριάζει με τίποτα; Και έχεις καταστρέψει και το μαλλί με ντεκαπάζ και φαίνεσαι και χάλια!

Για το πρώτο πρόβλημα, δεν έχω (ακόμα) τη λύση...

Για το δεύτερο όμως ναι!

Και πάμε να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Η επιδερμίδα μου είναι λευκή, εχω πράσινα μάτια και ανοιχτά καστανά μαλλιά. Εδώ και 2-3 χρόνια, μου χε μπει η ιδέα να γίνω κοκκινομάλλα! Όμως πάντα κάτι με σταματούσε... Θες που μου αρέσει το φυσικό μου χρώμα; Θες που όλοι λένε πόσο δύσκολη είναι η συντήρηση του κόκκινου μαλλιού; Θες που δεν ήθελα να καταστρέψω την (ήδη) πολύ λεπτή μου τρίχα;


Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε και έμαθα για μια μάσκα μαλλιών, από αυτές που όλες έχουμε δοκιμάσει καμιά 10αριά, με την οποία λέει μπορείς να αλλάξεις το χρώμα των μαλλιών σου προσωρινά και χωρίς μάλιστα να το καταστρέψεις καθόλου!

Άρχισα να το ψάχνω, να στέλνω mail, να ενημερώνομαι (πόσο, πώς, πού κλπ) και την πήρα την απόφαση!

Όπως καταλαβαίνετε, δεν ήθελα και πολλά για να πειστώ, καθώς ένιωσα ότι η μάσκα αυτή ήρθε για να λύσει τον γόρδιο δεσμό μου!

Το όνομα αυτής; "Mod's Masque Couleur"!

Πάμε να δούμε την δικιά μου εμπειρία!

Έφτασα λοιπόν, χτες το μεσημεράκι στο κομμωτήριο Mod's Hair στην Αγίου Μελετίου, όπου πραγματικά είναι ένας χώρος που προσφέρει χαλάρωση και την αίσθηση του pampering, κάτι που μου άρεσε πολύ!

Γνώρισα την υπέροχη colorist Μαρία, και αφού της είπα ότι θέλω να γίνω κοκκινομάλλα- αλλά δεν θέλω και το κόκκινο της σημαίας του Ολυμπιακού- αποφάσισε να μου αναμείξει και λίγο καφέ με το κόκκινο...



Με έλουσε (απίστευτα χαλαρωτικό μασάζ) και μετά κατευθείαν, εφάρμοσε την μάσκα στα μαλλιά μου. Περίμενα 15 λεπτάκια, τα ξέπλυνε με κρύο μερό και voila! Ήμουν πλέον κοκκινομάλλα! Τόσο απλά!

Τι το τόσο ξεχωριστό με αυτόν τον τρόπο βαφής;

1.Η μάσκα αυτή είναι κατ' ουσίαν μια θεραπεία για τα μαλλιά, με αποτέλεσμα, μετά να είναι απίστευτα απαλά και μυρωδάτα (αν και κατά τη διάρκεια εφαρμογής της η μάσκα δεν μυρίζει τόσο ωράια όσο στο τέλος).  Όχι μόνο λοιπόν, δεν βλάπτει τα μαλλιά, αλλά τα περιποιείται κιόλας!

2.Το χρώμα θα διαρκέσει 5 λουσίματα και θα φεύγει ομοιόμορφα! Αν πάλι σας αρέσει το αποτέλεσμα, μπορείτε να προμηθευτείτε το σωληνάριο για το σπίτι σας και να την περνάτε σύμφωνα μς τις οδηγίες που θα σας δώσουν, για παράταση του χρόνου ζωής του χρώματος (εγώ αυτό θα κάνω, γιατί το χρώμα που βγήκε ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ!)

3. Ακόμα και αν δεν θέλετε να αλλάξετε  χρώμα, μπορείτε να πάρετε το αντίστοιχο χρώμα που έχετε αυτή τη στιγμή στα μαλλιά σας και να τους δώσει λάμψη και περισσότερη ένταση  ανάμεσα στις βαφές! Πολύ χρήσιμο για ξανθιές που δεν θέλουν αν βλέπουν το άτιμο το ξανθό να κιτρινίζει: έχουν μια απόχρωση, η οποία κάνει το ξανθό πιο λευκό και αφαιρεί την κιτρινίλα!

4. Είναι πολύ οικονομικό! Κανονικά, η διαδικασία κοστίζει 25 € μαζί με το χτένισμα (τιμή που προσωπικά βρίσκω πολύ λογική)... ΌΜΩΣ! Μέχρι τέλη Ιουνίου, μπορείτε να πληρώσετε ΜΟΝΟ 15 € (όσο δηλαδή ένα απλό χτένισμα σε ένα συνοικιακό κομμωτήριο), μέσω της προσφοράς του Beautyblog Club! Δηλαδή κάνετε ένα χτενισματάκι και ανανεώνετε ή και αλλάζετε το χρώμα σας!

5.Το χρώμα που θα βγεί, να ξέρετε ότι εξαρτάται και από το τι χρώμα έχουν  ήδη τα μαλλιά σας, οπότε σε συνεργασία με την colorist, θα βρείτε τον κατάλληλο συνδυασμό μασκών για εσάς (π.χ: εμένα θα παρατηρήσετε ότι οι άκρες είναι πιο ανοιχτές. Αυτό συμβαίνει διότι είχα κάνει balayage- κάτι σαν ombre- και οι άκρες ήταν ξανθές!)



Όπως βλέπετε είμαι ενθουσιασμένη και πραγματικά θεωρώ ότι είναι μια καταπληκτική ευκαιρία για να δοκιμάσουμε και κάτι καινούριο ή και να ανανεώσουμε το χρώμα που ήδη έχουμε στα μαλλιά μας! Εγώ το κόκκινο το λάτρεψα!

Τώρα, το μόνο που μένει είναι να δω πώς θα φεύγει!

 Περιμένω τα σχόλιά σας όμορφες! Πείτε μου πώς σας φαίνονται τα μαλλιά μου και γενικότερα πώς σας φαίνεται σαν ιδέα η masque couleur!


*Eυχαριστώ πολύ τα κομμωτήρια Mod's (Αγίου Μελετίου 72, Aθήνα), που μου πρόσφεραν τη δυνατότητα να δοκιμάσω και να αγαπήσω την Masque Couleur!



UPDATE: 

Hello girls! Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας και σκέφτηκα να σας κάνω ένα γρήγορο update, για το πώς εξελίχθηκε το χρώμα των μαλλιών μου!

Λοιπόν, να σας πω, ότι έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας και λούζομαι περίπου κάθε τρεις μέρες, οπότε μιλάμε για περίπου 8-9 λουσίματα...

Εκεί που το χρώμα των μαλλιών μου ήταν το φυσικό τους, το χρώμα έχει φύγει πλήρως, από το 6ο κιόλας λούσιμο... Στα σημεία όμως που τα είχα βάψει, το χρώμα έχει εξασθενήσει πάρα πολύ, αλλά δνε μπορώ να πω ότι εξαφανίστηκε κιόλας! Πλέον έχει γίνει ένα υπέροχο χάλκινο, το οποίο και λατρεύω! Πάντως, σε 5 λουσίματα, σίγουρα δεν έφυγε όλο το χρώμα! 

Voila και μερικές φωτογραφίες για να κρίνετε μόνες σας!


  

32 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση!
    Ποια θα έλεγε οχι σε μια τόσο εύκολη αλλαγή;! =)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Argyrousa: Αυτό ακριβώς λέω και εγώ! Αν το τολμήσεις, περιμένω εντυπώσεις! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή και έξυπνη η ιδέα, ό,τι πρέπει για να αποφασίσεις αν θέλεις όντως να βάψεις τα μαλλιά σου. Να σου πω κι εγώ θα ήθελα κάτι τέτοιο - μία προσωρινή αλλαγή όπως αυτή που έκανες ξέρω γω για κανα μήνα - αλλά γενικά δε τις συμπαθώ τις βαφές και όλα τους τα παρεμφερή. Θα το έχω στο νου μου όμως γιατί είναι τέλειο πραγματικά! Και σου βγήκε και πολύ ωραίο χρώμα! Πάντως να ξέρεις ότι αυτό το χρώμα το βγάζεις και με χέννα. Μία φίλη της μαμάς μου έχει τόσο κόκκινο (ίσως και περισσότερο) μαλλί, μόνο με την κλασσική χέννα. Το κάνει χρόνια βέβαια. Λίγα είπα πάλι! Φιλιά πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό,κι όσο το σκέφτομαι,τόσο καλύτερο μου ακούγεται!Εγώ έχω ήδη βαμμένο μαλλί από ένα μάκρος και κάτω,οπότε δεν θα το δοκίμαζα σ'αυτή τη φάση,γενικά όμως σίγουρα αξίζει! :D Πολύ ωραία η αλλαγή που έκανες(και πολύ ωραίο και το φυσικό σου χρώμα!)..Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ενδιαφερον!δεν το ειχα ξανακουσει..θα γλιτωσει κοσμος απο ακυρες δοκιμες....μια χαρα!πωλειται σε αλλα κομμωτηρια ή ηλεκτρονικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν...Το χρώμα βγήκε καταπληκτικό! Θα ταιριάζει τέλεια με τα μάτια σου!! Με γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @just another vintage holic: Και εγώ με τις βαφές δεν τα παω καλά, αλλά αυτή η ιδέα με ενθουσίασε! Σκέφτομαι ήδη να αγοράσω το κοκκινάκι για να τα συντηρήσω περισσότερο καιρό! Χένα,ε;; Χμμμ! Θα το έχω στα υπόψιν! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @J: Σ' ευχαριστώ πολύυυ! Και εμένα μου αρέσει το φυσικό μου χρώμα και γι' αυτό δεν ήθελα μια μόνιμη αλλαγή! Είναι πραγματικά σούπερ σαν ιδέα, αλλά και σαν αποτέλεσμα! Και με 15 € που περιλαμβάνει και το χτένισμα, είναι σχεδόν τζάμπα!Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Reaction: Πολύ σωστή! Πρώτα δοκιμάζουμε και μετά κάνουμρ κάτι μόνιμο αν θέλουμε! Πωλείται και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της mat fashion http://shop.matfashion.com/el/we-love/products-mods-hair/!/3/12/none/
    διαφορετικά αν θέλεις, μπορεί να πάρεις τηλ.στα κεντρικά γραφεία και να σου το στείλουνε με το ταχυδρομείο! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μary: Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη μουυυ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί να σχολιάσω εγώ? Από τα 14 μέχρι τα 25 μου, κοκκινομάλλα ήμουν!
    Μου αρέσει πολύ-πολύ το νέο σου χρώμα!!!
    (Και αν θυμάμαι καλά τις υπέροχες ματάρες σου, από προηγούμενο post, σίγουρα σου πηγαίνει πολύ!!!)
    Με ΄γεια, κοριτσάκι μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @syros2js: Ωωω! Χίλια ευχαριστώ για όλα τα υπέροχα που μου γράφεις! Και εμένα μου άρεσε πάντα το κόκκινο και τώρα που το απέκτησα, δεν θέλω να το αποχωριστώ! Φιλάκια γλυκιά μουυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σούπερ το μαλλάκι!Το είδα και εγώ στης Τζούλιας και το θέλω. Θέλω να είμαι ξανθιά τη μια βδομάδα και κοκκινομάλλα την άλλη, χαχαχα. Θα ήταν πολύ ωραίο αν μπορούσες να βγάλεις φωτό μετά από 2-3 λουσίματα, να δούμε αν όντως φεύγει ομοιόμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ελένη: Σ' ευχαριστώ πολύ!Το έχω σκεφτεί και εγώ! Θα βγάζω φωτογραφίες μετά από κάθε λούσιμο και θα τις ανεβάσω να δείτε πώς φεύγει το χρώμα! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ γλυκό σου βγήκε το χρωματάκι.. Βάλε μας και ολόκληρη φώτο να δούμε πως ταιριάζει και στο πρόσωπό σου!! Η μάσκα πόσο κοστίζει αν θές να την αγοράσεις για επιπλέον εφαρμογές? Και είναι εύκολο να το κάνει κάποιος σπίτι? Φιλιά πολλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @sophiesspa: H μάσκα κοστίζει γύρω στα 16 €! Θεωρώ ότι αν θες απλώς συντήρηση του χρώματός σου, είναι πάρα πολύ εύκολο! Μπορείς να την βάλεις μόνη της ή να την αναμείξεις και με μια μάσκα μαλλιών που ήδη έχεις και έτσι θα σου κρατήσει και πάρα πολύ καιρό! Το καλύτερο βέβαια είναι, να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες από τους ειδικούς στα Mod's Hair, είτε τηλεφωνικώς, είτε πηγαίνοντας από εκεί! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το είχα διαβάσει αλλά δεν ήξερα πόσο καλό θα ήταν.. Εγώ τα έβαψα πρόσφατα κόκκινα και θέλω να τα διατηρήσω οπότε θα του ρίξω μια ματιά!!! :)
    Παρεμπιπτόντως σου πήγε απίστευτα το κόκκινο..
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σισσάκι μουουουουουου...
    1000 συγνώμη!!!
    Ξέχασα να σε ενημερώσω για την δημοσίευση του δώρου...
    Για να επανορθώσω, αφήσω 2πλή... Όχι, λάθος: Αφήνω 3πλή μερίδα φιλάκια!!!
    Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!!!
    Να περάσεις υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Claire: Θα σε βοηθήσει πολύ να διατηρηθεί το κόκκινο! Σ' ευχαριστώ πολύυυυυυ!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @syros2js: Χιχιχιχι! Καλε δεν πειράζειιιιι! Να περάσεις υπέροχα το ΣΚ! Σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 20 μέρες μετά, σχόλια...???? <3 σε φυσικό μαλλί λες να πιάσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @maria: Λοιπόν, θα ανεβάσω και φωτογραφίες αύριο στο facebook, αλλά σε γενικές γραμμές τα εξής: Το χρώμα από το φυσικό μου μαλλί, έχει φύγει εντελώς. Στο κομμάτι που ήταν βαμμένο, το χρώμα δεν έχει φύγει πλήρως, και έχει "ξεθωριάσει" ομοιόμορφα! Εμένα αυτό με ευχαριστεί ιδιαίτερα, γιατί το κόκκινο μου άρεσε πολύ! Stay tuned, για φωτογραφίες για το πώς είναι τώρα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. pol;i wreo to teliko xrwma alla tha pianei se skoura vamena mallia arage ?

    an thes rixe mia matia kai sto diko mou blog :)
    http://pinmybeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εντάξει, εξαιρετικό το ποστάκι! Σούπερ-αναλυτικό, έτσι όπως πρέπει να είναι τέτοια ποστ, και μπορώ να πω ότι το κόκκινο που βγήκε ήταν υπέροχο. Κρίμα που δεν σε είδα κι από κοντά να σε θαυμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @barefoot duchess: Ωωωω! Χίλια ευχαριστώ! Το σκέφτομαι να το ξανακάνω γιατί το είχα αγαπήσει! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Α, εντυπωσιάστηκα! Εκτός από το συγκεκριμένο κομμωτήριο που αναφέρεις ξέρεις πού αλλού μπορούμε να βρούμε τα προϊόντα;

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Eλενη: Είναι όντως εντυπωσιακό! Νομίζω ότι μόνο στα Mod's Hair μπορείς να τα βρεις, αλλά έχουν πολλά καταστήματα, οπότε σίγουρα θα σε βολέψει κάποιο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. helloo..ωραιο το αποτελεσμαα!το ιδιο ακριβως ειχα κανει κι εγω καθως δεν ηθελα κατι μονιμο.ετσι πηρα μασκα μαλλιων KAY PRO με χρωμα (βασικα πηρα δυο μασκες μοβ και κοκκινο και τις ανεμειξα) απο ενα καταστημα δαφνης και βγηκε πραγματικα τελειο.θα ηθελα να σε ρωτησω αν ξερεις κατα ποσο μπορω να χρησιμοποιω αυτη τη μασκα(γιατι μου εχει μεινει και αρκετη)χωρις να επιβαρυνω τη τριχα μου..οι συγκεγριμενες μασκες μαλλιων ειναι επιβλαβης?κατανεμονται στην ιδια κατηγορια με τα χρωμοσαμπουαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν έχεις λευκά χωρίς τα έχεις ξαναδεί τα μαλλιά σου λες να πιάσει;;;; Στο κομμωτήριο της περιοχής μου δεν υπάρχει μπορώ να κάνω μόνη μου την αρχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena