Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ti αγόρασα από το bazaar των Sephora!

Kαλημέρα όμορφες και καλό μήνα!

Στο σημερινό ποστ, θα σας δείξω κάποια high-end προϊόντα που αγόρασα πρόσφατα στο bazaar των Sephora και πραγματικά είμαι κατενθουσιασμένη!


Λίγα λόγια για το bazaar: Καθόλου αναμονή και ταλαιπωρία, βρήκα όμως ότι δεν είχε και τόσο μεγάλη ποικιλία... Επίσης τα περισσότερα πράγματα ήταν σε κάπως κακή κατάσταση, ενώ κάποια ήταν ανοιγμένα και χρησιμοποιημένα... Σε γενικές γραμμές όμως, με λίγη καλή θέληση κα προσοχή, μπορούσες να βρεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα!

 Σε κάθε περίπτωση, ήμουν πολύ τυχερή: κατάφερα να βρω 3 πραγματάκια YSL που τα είχα σταμπάρει εδώ και καιρό, αλλά οι τιμές τους με έκαναν να διστάζω, μια κολώνια Benefit και ένα δωράκι για την μητέρα μου!

Εγώ πήρα τα εξής:








Ένα άρωμα από την Benefit, στην πιο cute συσκευασία! Μυρίζει καταπληκτικά, και είναι πανέμορφο! Η τιμή του; Μόλις 10 €!









Από τα πασίγνωστα Vernis a levres, υπήρχε μόνο η απόχρωση Orange Fusion 21. Δεν ήταν το Νο 1 χρώμα στη wishlist μου, αλλά είμαι σίγουρη ότι τώρα το καλοκαίρι θα το κατευχαριστηθώ!

Ο YSL έχει βγάλει εδώ και καιρό μια σειρά από cream blushes τα οποία έχουν καταπληκτική υφή και τα πιο απίστευτα χρώματα... Εδώ και καιρό είχα βάλει στο μάτι το No 5, ένα απίστευτα φωτεινό- σχεδόν neon φούξια, και ήμουν απίστευτα τυχερή γιατί το βρήκα στο bazaar! To λατρεύω!

Τέλος, πήρα μια πενταπλή παλέτα σκιών με άκρως καλοκαιρινά και ευκολοφόρετα χρώματα!





Και φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην πάρω ένα δωράκι για την μητέρα μου! Η συγκεκριμένη σειρά κραγιόν από την Guerlain, έχει την πιο σικ και πρακτική συσκευασία, με ενσωματωμένο καθρεφτάκι! Της πήρα το χρώμα Β02 Βarbara, καθώς ήταν το μόνο χωρίς shimmer!


Kαι πάμε τώρα στο καλύτερο! Το καθένα από αυτά τα προϊόντα μακιγιάζ, κόστιζε μόνο 10 €! Για 4 δηλαδή high end προϊόντα, πλήρωσα, μόλις 40 €, ποσό που δεν θα μου έφτανε να πάρω ούτε καν το κραγιόν της Guerlain (κανονικά κοστίζει γύρω στα 43 €).

Θεωρώ ότι το bazaar αυτό (αλλά και γενικά, όλα τα αντίστοιχα bazaars), aξίζουν για αγορές high end προϊόντων, που διαφορετικά έχουν απλησίαστες τιμές... Είχε και κάποια προϊόντα Sephora και Priorities, αλλά η μονή σκιά κόστιζε 5 €, και εγώ πήρα την πενταπλή YSL με 10 €!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Επισκεφτήκατε το bazaar;

22 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα! Συμφωνώ ότι τα bazaar αξίζουν για τέτοια προϊόντα που έχουν και μεγάλη έκπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με 'γεια! Με 'γεια!
    Μπράβο, Σισσάκι μου!!!
    Όμορφα και τα δικά σου προϊόντα και το κραγιόν της μανούλας σου!!
    Να τα ευχαριστηθείτε!!!
    Σ φιλώ πολύύύύύ!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Natalie: Θέλει λίγο ψάξιμο, αλλά αξίζει τον κόπο! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @syros2js: Μerciii! Η μαμά ξετρελάθηκε και με το χρώμα, αλλά κυρίως με την συσκευασία του κραγιόν! Φιλάκια όμορφηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα Σίσσυ μου :)
    Με γεια σου! Οι τιμές είναι καταπληκτικές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα όσα πήρες!!Το κραγιόν που πήρες για την μαμά σου πρέπει να είναι πολύ ωραίο!!
    Όσο για τις τιμές σίγουρα ήταν υπερβολικά καλές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφες αγορές! Να τις χαρείς!
    ~chicates~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ioanna: Eίναι τρομερή ευκαιρία να αγοράσουμε κάπως πιο ακριβά πράγματα, χωρίς να δώσουμε μια περιουσία!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Beautyholics: Eίναι πολύ γλυκό και ουδέτερο χρωματάκι που πάει με όλα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιδια επειδη δεν εχει τυχει να παω σε κανενα απο αυτα τα bazaar...δεν εχω καταλαβει γιατι τα πουλανε τοσο φτηνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ioanna: Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι μια φορά τον χρόνο, βγάζουνε το stock τους και ό,τι δνε πολυκινείται σε πολύ χαμηλές τιμές, για να μην τους μένουν! Επίσης, το ίδιο κάνουν αν αλλάξουν τη συσκευασία σε ένα προϊόν (π.χ: τα μανό και τα αφρόλουτρα των Sephora)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξετρελαθηκα με την συσκευασια του κραγιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. megeiaaaaaaaaaa sou!uperoxa ola...alla perissotero to kragionogloss kai to rouzaki!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Roseleana: Πραγματικά αξίζει να το επισκεφτείς όταν ξαναγίνει!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Iwanna J.A: Και εγώ το ίδιο! Είναι απίστευτα σικ, και ιδανικό για την τσάντα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @beauty and the food beast: Πες τα για το ρουζάκιιιι! Το υπεραγαπώωωω!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. όλα τέλεια,μπράβο!!! εγώ δυστυχώς λόγω δουλειάς δεν το πρόλαβα!!!ελπίζω να πάω του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @beautyholics: Ελπίζω την επόμενη φορά να προλάβεις, γιατί αξίζει πραγματικά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena