Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Secret Sharing Sunday!

Kαλημέρα όμορφες!

Ελπίζω να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!

Πιστές στο παντεβού μας, μοιραζόμαστε και σήμερα ένα "ομορφο-μυστικό"!


Πολλές φορές, όταν κάνουμε κάποιες αγορές καλλυντικών, μας δίνουν οι πωλήτριες δείγματα από κάποιο foundation... Eγώ, έχω το μόνιμο πρόβλημα, ότι η απόχρωση που μου δίνουν, είναι μονίμως λάθος, και πολύ πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου, καθώς είμαι αρκετά λευκή!

Έτσι, συνήθιζα να τα πετάω ή να τα δίνω σε κάποια φίλη με πιο σκουρόχρωμο δέρμα...

Μέχρις ότου, ανακάλυψα το παρακάτω  trick!

Τα πιο σκούρα foundation (1 ή 2 τόνους πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου), αποτελούν τα καλύτερα προϊόντα για contouring! To γεγονός ότι είναι κρεμώδη, κάνει το αποτέλεσμα να φαίνεται απίστευτα φυσικό και να δένει με το υπόλοιπο μακιγιάζ τέλεια! Επίσης, αν κάποια κοπέλα έχει πιο σκούρο δέρμα και της είναι το δείγμα πολύ ανοιχτό, μπορεί να το χρησιμοποιήσει αντί για highlighter για να δώσει φως στην επιδερμίδα της!

Έτσι, σας προτείνω, να μην ξαναπετάξετε εκείνο το δειγματάκι που είναι η λάθος απόχρωση για εσάς, αλλά να το αξιοποιήσετε με αυτόν τον τρόπο!

Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο το "μυστικό" μου!

Enjoy your Sunday, girls!

14 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμη συμβουλή!!!! Η αλήθεια είναι ότι δε θα μου πέρναγε από το νου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή ιδέα, γιατί νομίζω πως όλες πετάμε τα δειγματάκια αν δεν είναι στη σωστή απόχρωση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ok...yperoxi idea!apistefta xrisimi!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Rylie: Και εγώ μέχρι να το σκεφτώ, είχα πετάξει και είχα πετάξειιι! Τώρα πλέον, τα αξιοποιώ όλα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμο μυστικό Σίσσυ μου!! Μέχρι τώρα τα έδινα είναι η αλήθεια, αλλά τώρα όλο και κάτι θα τα κάνω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Νtina: Xαίρομαι τόσο πολύ που σας δίνω ιδέες!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η αλήθεια είναι πως τα κρατάω, αλλά τώρα μου έδωσες ωραία ιδέα και τι να τα κάνω?? !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, κάπου το ήξερα αλλά δε μου'ρθε στο μυαλό την κατάλληλη στιγμή. Το πέταξα το dermablend στη λάθος απόχρωση (θα το έδινα αλλά μέχρι να το έδινα θα είχε χαλάσει το δείγμα). Τέλειο τέλειο τέλειο tip!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @alex: Aχ και εγώ κάποια τα κρατάω με την προοπτική να τα χρησιμοποιήσω, αλλά πάνε χαμένα! Έτσι αξιοποιούμε κάποια και έχουμε και ωραίο αποτέλεσμα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Marianna: Merciiiiiiii! Δεν ξαναπετάμε κανένα δείγμα make-up!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena