Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Shopping from my stash!

"Shopping from my stash" ή αλλιώς "Τι διαμάντια ανακαλύπτει κανείς όταν κάνει ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά του" είναι ο τίτλος του σημερινού ποστ, όπου και θα αυτοεκτεθώ και θα σας πω πόσο τραγική είμαι!

Έχω πολλά προϊόντα μακιγιάζ. Πολύ περισσότερα από όσα χρειάζομαι, και πολύ περισσότερα από όσα θα χρειαζόταν ποτέ κανείς. Όσο και αν προσπαθώ, δεν μπορώ να βρω μια δικαιολογία για το ότι οι μάσκαρές μου ανέρχονται σε 22 full size (ανοιχτές και κλειστές) , ενώ αν συνυπολογίσουμε και τα δείγματα φτάνω άνετα τις 30... Αποτέλεσμα; Πολλές φορές ξεχνάω προϊόντα που κάποτε μου άρεσαν ή δεν τους δίνω καν την ευκαιρία να τα αγαπήσω, αφού χάνονται μέσα σ' αυτόν τον σωρό!

Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να κάνω (ακόμα) ένα ξεκαθάρισμα, να δω τι έχω και να κάνω ένα break από τις αγορές! Μπορεί να μην τα πολυκαταφέρνω να αυτοσυγκρατηθώ, αλλά ανακάλυψα κάποια προϊόνρτα τα οποία είχα ξεχάσει πόσο τέλεια είναι και πόσο τα αγαπώ!


Πάμε να δούμε τι ανακάλυψα!


 *SHISEIDO The Makeup Powdery Foundation: Ήταν η αγαπημένη μου πούδρα για αρκετό καιρό, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησα να την χρησιμοποιώ (άγνωστο γιατί)... Είμαι κατενθουσιασμένη που την ξαναβρήκα! Θυμήθηκα γιατί την αγαπούσα τόσο πολύ: Κρατάει το δέρμα ματ για ώρες, είνaι πολύ ελαφριά, δεν δείχνει το δέρμα παστωμένο αλλά προσφέρει και κάλυψη, κάτι που την καθιστά ιδανική για σετάρισμα μιας bb cream... Στα συν, η καταπληκτική συσκευασία της, που είναι απίστευτα λιτή και.. ζεν! Την αγαπώ!



*Μesauda Liquid Concealer: Όταν μου το είχε στείλει η εταιρία για να το δοκιμάσω, σκέφτηκα "Αποκλείεται!", αφού ήταν πολύ σκούρο για μένα και άρα έμεινε στα αζήτητα! Έλα όμως που φέτος το καλοκαίρι μαύρισα αρκετά, με αποτέλεσμα όλα μου τα concealers να είναι πολύ ανοιχτά... Έτσι επιστράτευσα το ξεχασμένο μου Mesauda concealer, χωρίς να έχω πολλές προσδοκίες. Και διαψεύστηκα πλήρως! Είναι ένα από τα καλύτερα concealer που έχω δοκιμάσει! Προσφέρει καλή κάλυψη στους μαύρους κύκλους, μένει αναλλοίωτο για ώρες και δεν μαζεύει καθόλου, μα καθόλου στις λεπτές γραμμές! Εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ, που θα το αγοράσω και σε πιο ανοιχτή απόχρωση, για τον χειμώνα! Τέλειο σας λέω, τέλειο!






*Εrre Due Coloreyes No 04: H πιο υπέροχη κοραλλί σκιά! Την είχα ξεχάσει εντελώς, αλλά είανι καταπληκτική για φθινοπωρινά μακιγιάζ όταν συνδυάζεται με καφέ! Ο συνδυασμός μου θυμίζει τα φύλλα του φθινοπώρου!










*Shiseido Perfect Mascara Defining Volume: Παλιότερα είχα τη μαύρη και κάποια στιγμή αγόρασα και την καφέ, αλλά δεν την άνοιξα διότι είχα ήδη 2 καφέ ανοιγμένες. Την αγαπώ για δύο λόγους: Μπορεί να μην λέει ότι είναι διάβροχη, αλλά σας διαβεβαιώ ότι είναι πιο αδιάβροχη και από αδιάβροχη! Όπως την βάλετε εκεί θα μείνει: τρίψτε μα μάτια σας, κλάψτε, βραχείτε, δεν θα μετακινηθεί ρούπι! Επίσης, ανακάλυψα ότι χάρη σ' αυτά τα χαρακτηριστικά της, αποτελεί ενα εξαιρετικό καφέ longwearing eyeliner! To βάζω το πρωί και μέχρι να το βγάλω, μένει στη θέση του!

*Maybelline Colossal Volume Express Smoky Eyes: Eίπαμε με τις μάσκαρες έχω θέμα! Θέλω να δοκιμάζωσυνέχεια καινούριες και έτσι κάποιες αναγκαστικά ξεχνιούνται! Έτσι συνέβη και με την συγκεκριμένη! Από τότε όμως που την ξανανακάλυψα, την φοράω καθημερινά, αφού ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες μια-μια, δεν τις κολλάει, δεν τις κοκκαλώνει, προσδίδει μήκος και έντονο μαύρο χρώμα! Είναι, δηλαδή, για μένα, η ιδανική μάσκαρα για κάθε μέρα!






*Seventeen Matte Lipstick no 16: To πιο υπέροχο ροζ ματ κραγιόν! Μπορεί να είναι εντελώς ματ, αλλά δεν ξηραίνει καθόλου τα χείλη, διαρκεί ώρες και απλά λατρεύω το χρώμα του!










Αυτά από εμένα όμορφες!

Εσείς πιάνετε τον εαυτό σας να ξεχνάτε τα καλλυντικά σας;
Πώς σας φαίνεται η ιδέα να "ψωνίζετε" από την συλλογή σας;

8 σχόλια:

  1. Είναι αυτό το αίσθημα της γλυκιάς ευτυχίας όταν ανακαλύπτεις κάτι που αγαπούσες παλιά και αρχίζεις να το χρησιμοποιείς πάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδες τι βρίσκεις όταν ψάχνεις???χιχιχι...θησαυρούς!!
    Θα κάνω κι εγώ ένα ξεκαθάρισμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Claire: Ω ναι! Πραγματικά η χαρά είνια ακόμα μεγαλύτερη από όταν το πρωτοαγοράζεις!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @beauty and the food beast: Να κάνεις, να κάνεις! Θα δεις πόσα υπέροχα πραγματάκια θα ξανα-ανακαλύψεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα εγώ το παθαίνω και με τα ρούχα αυτό!!!!άσε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω τα ματ κραγιόν της Seventeen, και τώρα μου έβαλες ιδέα για την πούδρα-μέικ απ της Shiseido. Θα το κοιτάξω σίγουρα! Πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Marianna: Χαίρομαι που δίνω ιδέες! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena