Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Σιλικόνη, αγάπη μου!

Καλησπέρα όμορφες!

Τα μαλλιά μου είναι λεπτά και αδύναμα, σπάνε έυκολα, δημιουργούν ψαλίδα από το πουθενά και εν πολλοίς με δυσκολεύουν αρκετά. Δεν θέλω να τα ταλαιπωρώ με πιστολάκια και και διάφορα εργαλεία styling, αλλά όπως και να το κάνουμε, που και που δεν μπορώ παρά να ενδώσω στην γοητευτική απλότητα ενός sleek, ίσιου χτενίσματος ή στις ανεπιτήδευτες μπούκλες που χρειάζονται πολύ δουλειά και θερμότητα στο φουλ...

Μέχρι προσφάτως, πριν ξεκινήσω το styling έβαζα κάποιο λαδάκι, με πολύ καλά, αλλά όχι τέλεια αποτελέμσατα... Μέχρι που μίλησα με μια φίλη κομμώτρια και με ενημέρωσε για τα εξής: Τα λαδάκια είναι τέλεια για τα βρεγμένα μαλλιά, αφού φυλακίζουν την ενυδάτωση, αλλά και σε στεγνά μαλλιά για να δώσουν έξτρα λάμψη και απαλότητα. Όμως, όταν πρόκειται να υποβάλλουμε τα μαλλιά μας σε "καυτές" δοκιμασίες, τα λαδάκια δεν προστατεύουν πλήρως την τρίχα. Αυτό που μου πρότεινες, ήταν να αγοράσω μια σιλικόνη, η οποία δημιουργεί ένα προστατευτικό φιλμ γύρω από την τρίχα και δεν την αφήνει να "καεί" και να αφυδατωθεί. Επίσης, δημιουργεί το εφέ ότι τα μαλλιά είναι πιο υγιή και λαμπερά, καθώς "κλείνει" τις άκρες και σαν να καμουφλάρει την ψαλίδα!


Όπως καταλαβαίνετε, δεν ήθελε και πολύ για να με πείσει! Και έκτοτε η σιλικόνη, έχει γίνει η αχώριστη σύντροφος του styling των μαλλιών μου!

Εφαρμόζω μια μικρή ποσότητα στις άκρες πριν το πιστολάκι ή οποιαδήποτε άλλη διεργασία θερμότητας, και αισθάνομαι ότι τα μαλλιά μου δεν ταλαιπωρούνται καθόλου! Παραμένουν απαλά, λεία, λαμπερά, χωρίς ίχνος φθοράς! Για έξτρα λάμψη, απλώνω κυριολεκτικά μια σταγόνα, και μετά το styling και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!

Η δική μου σιλικόνη, είναι η ING Shining Fluid (Σιλικόνη Λάμψης) από το κατάστημα Femme-Fatale και κοστίζει μόλις 6,50 €, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες σιλικόνες που κυκλοφορούν στα καταστήματα ευρείας, οι οποίες ξεπερνάνε όλες τα 10 €! Την έχω αγαπήσει, αφού έχει σώσει τα μαλλάκια μου από την θερμότητα και τα κάνει να φαίνονται πολύ πιο υγιή και λαμπερά!

Εσείς χρησιμοποιείτε σιλικόνη;
Πώς προστατεύετε τα μαλλιά σας από την θερμότητα;

*Τα καταστήματα Femme-Fatale θα τα βρείτε στην Νίκαια (Πέτρου Ράλλη 25), στον Κορυδαλλό (Ταξιαρχών 3) και στο Κερατσίνι (Παπανικολή 6). Λειτουργεί και e-shop, απ' όπου μπορείτε να αγοράσετε ό,τι θέλετε πληρώνοντας και με αντικαταβολή!

6 σχόλια:

  1. Χρησιμοποιούσα σιλικόνη όταν ήμουν πιο μικρή αλλά πλέον με βολεύουν τα λαδάκια..
    Αν θελήσω να ξαναδοκιμάσω θα προτιμήσω αυτό που μας παρουσίασες πάντως γιατί φαίνεται ενδιαφέρον!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρησιμοποιούσα παλιότερα κι εγώ σιλικόνη...πλέον βάζω λαδάκια!!
    Μάλλον θα την ξαναρχίσω!!!Εχω της biosilk και την λατρεύω!Μυρίζει και φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Claire: Είναι καλή και οικονομική, γιατί τις άλλες τις βρήκα ολίγον τσιμπημένες! Φιλάκια όμορφηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @beauty and the food beast: Την είχα τσεκάρει και εγώ, αλλά την βρήκα ολίγον ακριβή... Καλό Σαββατοκύριακοοοο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. νομιζω εχω χρησιμοποιησει σιλικονη 1-2 φορες στη ζωη μου.. τωρα με τοσα λαδακια δεν το ειχα καν στο νου μου αλλα να σου πω μπορει κ να παρω μια γιατι οπως λες το λαδι ειναι ιδανικο για βρεγμενα μαλλια κ οχι για στεγνα αν εχεις ειδικα λιπαρα...
    εναλλακτικη ειναι ενα καλο σερουμ για τις ακρες αλλα σιγουρα δεν ειναι τοσο οικονομικο..
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @caramellitsa: Eκεί κολλάω και εγώ- στην τιμή! Με την σιλικόνη μια χαρούλα την κάνω την δουλειά μου! Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena