Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Secret Sharing Sunday!

Kαλημέρα όμορφες!

Το σημερινό μυστικό που θα μοιραστούμε δεν είναι δική μου ανακάλυψη... Το είδα σε μια καταπληκτική Youtuber, το εφήρμοσα και έμεινα έκπληκτη με το πόσο τέλεια λειτουργεί! Έτσι δεν θα μπορούσα παρά να το μοιραστώ μαζί σας!


Ο λόγος για την TheGrecianSquare, μια απίστευτα γλυκιά και όμορφη κοπέλα, της οποίας τα βιντεάκια ανακάλυψα πρόσφατα και λατρεύω!

Είδα λοιπόν, σε ένα από αυτά, να κάνει μια "μάσκα" ποδιών, με έναν κάπως περίεργο τρόπο... Το δοκίμασα από περιέργεια, μην έχοντας μεγάλες προσδοκίες, και πραγματικά- ας μου επιτραπεί η έκφραση- έπαθα πλάκα με τα αποτελέσματα!

Εν ολίγοις κάνετε τα εξής: Μετά το μπάνιο ή αφού κάνετε ποδόλουτρο, τρίβετε τις φτέρνες σας με ελαφρόπετρα. Στη συνέχεια, απλώνετε ένα πλούσιο στρώμα βαζελίνης και μετά τυλίγετε τα πόδια σας σε καθαρές σακούλες super market (oh yeah!). Τα αφήνετε όσο περισσότερο μπορείτε (εγώ συνήθως τις αφήνω 2-3 ώρες, όσο χαζεύω στον υπολογιστή) και τα πόδια σας θα είναι πιο απαλά και ενυδατωμένα από ποτέ! Το αποτέλεσμα είναι απίστευτο, και είναι ένα από τα καλύτερα "μυστικά" που έχω ανακαλύψει ποτέ, οπότε δεν μπορούσα να μην το μοιραστώ μαζί σας!



Ορίστε και το βίντεο της Xριστίνας, όπου δείχνει αναλυτικά την διαδικασία!

http://www.youtube.com/watch?v=qg20yAHiwPo

Δοκιμάστε το, και θα με θυμηθείτε! Απλά μαγικό!

Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!

4 σχόλια:

  1. xaxaxax καλό!Θα το κάνω κι εγώ!!!Εγώ συνήθως απλώνω κρεμούλα η βαζελίνη και βάζω καλτσούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κκαι εγώ με καλτσούλες το κάνω!!βάζω καθε βράδυ και το πρωί είναι απαλά αλλα θα το δοκιμάσω και έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @beauty and the food beast: Το έκανα και εγώ αυτό, αλλά δεν έχει τόσο καλά αποτελέσματα γιατί η κάλτσα απορροφά την κρέμα ή την βαζελίνη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Χαρά: Κοίτα, να κοιμηθείς με την σακούλα δνε γίνεται, γιατί κάνει χρίτσι-χρίτσι! Οι κάλτσες δυστυχώς απορροφούν την βαζελίνη και δνε έχει το ίδιο αποτέλεσμα! Δοκίμασέ το και περιμένω εντυπώσεις!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena