Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Pretty Little Loves! #1

Hello girls!

Καινούρια στήλη ξεκινάει σήμερα στο blog, με τίτλο εμπνευσμένο από την αγαπημένη σειρά "Pretty Little Liars" (για να δω ποιες την βλέπουν...), και με περιεχόμενο γεμάτο χρώμα: πανέμορφα beauty items που έχω στην συλλογή μου ή επιθυμώ διακαώς να αποκτήσω και πιστεύω ότι αξίζει να δείτε! Mπέιτε κα εσείς στο κλίμα της Άνοιξης, γεμίζοντας την καθημερινότητά σας με χρώμα!



Την αγάπη μου για την Fresh Line, την ξέρετε! Λατρεύω τα προϊόντα σώματος και μαλλιών της εταιρίας για την απίστευτη ποιότητά τους, αλλά και για το γεγονός ότι είναι απαλλαγμένα από κάθε επιβλαβές συστατικό, και επομένως απολύτως φυσικά! Τον τελευταίο όμως καιρό, παρατηρώ την εταιρία να εξελίσσεται δημιοτυργικά και να δημιουργεί προτάσεις και συσκευασίες γεμάτες φαντασία και υψηλή αισθητική... Και πώς είναι δυνατόν να αντισταθείς σε ένα σετ με τρία shower gels, το οποίο ονομάζεται Tutti Frutti, έχει συσκευασία γεμάτη πολύχρωμες καραμέλες και σου φτιάχνει τη διάθεση με τα χρώματα και τα αρώματά του; Τα shower gels που περιέχει είναι τα εξής: το αντιοξειδωτικό ρόδι, το λατρεμένο μου σταφύλι και το λεμονάτο "Πάρης & Ελένη"! Βγαίνει και σε ακόμα δύο εκδοχές, η μία με ένα αφρόλουτρο, ένα σαμπουάν και ένα conditioner και η άλλη με δύο αφρόλουτρα και ένα body lotion! Spring love με την πρώτη ματιά!




Το Blush me! pink από την "Me Me Me" (μπορείτε να το βρείτε εδώ), είναι το απόλυτο φωτεινό ροζ ρουζ για την Άνοιξη! Έχει απίστευτη απόδοση χρώματος και πολύ καλή διάρκεια, καλάισθητη, εύχρηστη συσκευασία με ενσωματωμένο καθρέφτη (!) και ένα σούπερ απαλό πινέλο, το οποίο είναι ιδανικό για κοψίματα! Δίνει στα μάγουλα το χρώμα της υγείας και φωτίζει το πρόσωπο. Δεν είναι πανέμορφο;!








Τέλος, ένα κραγιόν που ήρθε για να παραμερίσει όλα τα υπόλοιπα και έχει κατακτήσει επάξια την πρώτη θέση στο νεσεσέρ μου! Το Super Stay 14 hr της Μaybelline στην απόχρωση 160 Infinitely Fuchsia, έχει το πιο υπέροχο έντονο φούξια χρώμα, ενώ αν το βάλετε ταμποναριστά δίνει ένα πιο απαλό και καθημερινό χρώμα... Δεν ξηραίνει τα χέιλη καθόλου μα καθόλου, ενώ η διάρκειά του είναι πραγματική εντυπωσιακή! Διατηρείται αναλλοίωτο για 5-6 ώρες, ενώ μετά αφήνει stain στα χείλη, το οποίο αν δεν το αφειρέσετε, δεν αφαιρείται! Ξεχάστε τα αντιαισθητικά σημάδια στο ποτήρι, ενώ δεν θα το αισθάνεστε καθόλου βαρύ στα χείλη! Το έχω λατρέψει γιατί μόνο μ΄αυτό και λίγη μάσκαρα, δημιουργώ ένα άκρως εντυπωσιακό μακιγιάζ σε χρόνο dt!


Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου και τις δικές σας μικρές ανοιξιάτικες αγάπες...

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα αν και το ενδιαφέρον μου κέντρισε το κραγιόν της Maybelline. Ένα κοκκινάκι πρέπει να το πάρω κι απ'αυτή τη σειρά νομίζω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marianna: Νομίζω ότι τα θέλω όλα! 'Εχω συγκλονιστεί με την διάρκειά τους αλλά και το ότι δεν ξηραίνουν καθόλου τα χείλη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεμάτο χρώμα και υπέροχες μυρωδιές είναι το ποστ σου (αν μπορούσαμε να μυρίσουμε τα αφρόλουτρα)!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Claire: Η Άνοιξη επιβάλλει χρώματα και αρώματα! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρωμη στήλη κ πολύ μου άρεσε! Θέλω να δοκιμάσω το ρουζ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ιrene: Είναι οικονομικό και πολύ προσεγμένο, οπότε θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το κραγιόν το έχω αγαπήσει!! Θέλω να δοκιμάσω και άλλα χρώματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Natalie: Μα δεν είναι εκπληκτικό;! Τέλεια υφή, διάρκεια και απόδοση! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena