Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Secret Sharing Sunday!

Hello girls!

Secret Sharing Sunday is back! Μετά από πολύ καιρό μοιραζόμαστε ένα μυστικό ομορφιάς που θα κάνει την ζωή μας πιο εύκολη!



Θυμάστε μια εποχή που ανακαλύψαμε όλες το λευκό μολύβι ματιών; Το βάζαμε στην "υγρή γραμμή" του ματιού (το waterline που λένε και οι Άγγλοι) και έκανε τα μάτια μας να φαίνονται πιο μεγάλα και ξεκούραστα...

Αργότερα ανακαλύψαμε ότι πιο φυσικό, πιο απαλό και καλύτερο αποτέλεσμα δίνει ένα μπεζ μολύβι, με αποτέλεσμα να μείνει το λευκό μολυβάκι που αγοράσαμε στα αζήτητα!

Όχι πλέον για μένα, γιατί έχω ανακαλύψει τον πιο τέλειο τρόπο να το χρησιμοποιώ και σήμερα μοιράζομαι αυτό το "μυστικό" μαζί σας!

Το λευκό μολύβι είναι ιδανικό για  να μπαίνει κάτω από το τόξο του φρυδιού αντί για σκιά, ώστε να δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο ανασηκωμένο και να δίνει φως! Βάζετε λίγο, εδώ κι εκεί, κάτω από το τόξο, το σβήνετε με τα δαχτυλά σας και έχετε ένα ματ, φωτεινό και απόλυτα φυσικό αποτέλεσμα, πολύ καλύτερο από την λευκή σκιά που μερικές φορές φαίνεται πολύ έντονα!

Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο το σημερινό "μυστικό"!

Have a lovely Sunday girls!

12 σχόλια:

  1. Α, αυτό τα κάνω κι εγώ, όταν βαριέμαι να ανοίξω το νεσεσέρ με τις σκιές μου!!!
    ;-)
    Τα μεγάλα πνεύματα, βρε παιδί μου!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @fay: Eλπίζω να σε βολέψει όσο εμένα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @syros2js: Χαχαχα! Έτσι ακριβώς! Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή γλυκιά μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σωστή!
    Πρόσφατα έκανα κι εγώ post κι έλεγα ακριβώς το ίδιο.
    Είχα πάρει ένα άσπρο μολύβι που κατά τη γνώμη μου ήταν χάλια στη waterline, αλλά εξαιρετικό για το τόξο του φρυδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Gen: :D Exactly! Μ' αρέσει πολύ να βρίσκω τρόπους να ανακυκλώνω τα προϊόντα που αγοράζω και να μην τα πετάω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο μυστικό και μου έδωσες και ιδέα για αύριο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νtina: Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς! Από τότε που το ανακάλυψα, δεν έχω καναχρησιμοποιήσει σκιά για το τόξο του φρυδιού! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Xαρά: Θα δεις ότι θα σε βολέψει πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο τιπ! Όντως δίνει πολύ ωραία όψη στο μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena