Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Lierac Perscription Review Part 2: Blogger says...

Hello girls!

Σήμερα, μοιράζομαι μαζί σας την  άποψη  μου για τα προϊόντα της σειράς Lierac Perscription που δοκιμάζω εδώ και ένα μήνα...

Η Lierac με την καινούρια της σειρά Lierac Perscription, υπόσχεται λύση σε κάθε ανάγκη της προβληματικής επιδερμίδας: επιδερμίδα με σπυράκια και μαύρα στίγματα, ευαίσθητη-δυσανεκτική, με ευρυαγγείες, με καφέ κηλίδες- όποιο κι αν είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, η Lierac έχει να σας προτείνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα φροντίδας ειδικά σχεδιασμένο, ώστε να εξασφαλίζει την μέγιστη ασφάλεια αλλά και αποτελεσματικότητα!

Εγώ και μια τυχερή αναγνώστρια του blog δοκιμάσαμε προϊόντα για ευαίσθητα δέρματα με ερυθρότητα και ευρυαγγείες! Την άποψη της Ανδρονίκης μπορείτε να την διαβάσετε εδώ, ενώ ακολουθεί και η δική μου, για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για τα προϊόντα...



1. Solution Micellaire Apaisante Reequilibrante

Ένα νεράκι ντεμακιγιάζ και καθαρισμού του προσώπου, ιδανικό για ευαίσθητα αλλά και δυσανεκτικά δέρματα που δεν ανέχονται ούτε το νερό... Εγώ το χρησιμοποίησα μόνο ως νεράκι ντεμακιγιάζ και σας λέω με βεβαιότητα, ότι είναι το μόνο που ανταγωνίζεται επάξια το αγαπημένο μου Bioderma Sensibio, και ίσως, κερδίζει σε κάποια σημεία! Αφαιρεί το μακιγιάζ με απίστευτη ευκολία, ενώ αυτό που με εντυπωσίασε είναι το πόσο εύκολα και γρήγορα αφαιρεί τη μάσκαρα, χωρίς να χρειάζεται τρίψιμο ή να τσούζει τα μάτια! Έρχεται σε συσκευασία των 200 ml, πράγμα που με παραξένεψε πολύ στην αρχή, καθώς βρήκα μικρή την ποσότητα, αλλά μετά παράτηρησα ότι μετά το άνοιγμα διατηρείται μόλις 3 μήνες- αφού δεν έχει συστατικά ή συντηρητικά που μπορεί να προκαλέσουν αλλεργίες και ερεθισμούς στο ευαίσθητο δέρμα- πράγμα που δικαιολογεί και την ποσότητά του... Θεωρώ ότι όποια έχει ευαίσθητο ή δυσανεκτικό δέρμα θα το λατρέψει, όπως το λάτρεψα και εγώ!

2. Serum Preparateur Apaisant Requilibrant

Ένα serum που καταπραύνει και ηρεμεί την ευαίσθητη επιδερμίδα, ενώ την προετοιμάζει και να δεχθεί καλύτερα την κρέμα που θα ακολουθήσει... Ίσως το αγαπημένο μου προϊόν από αυτή τη σειρά- αισθάνομαι ότι ηρεμεί το δέρμα μου, μειώνει τους ερεθισμούς και το πρωί το βλέπω λιγότερο κόκκινο και πιο φωτεινό! Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ - το πρωί χρησιμοποιώ ένα serum ενυδάτωσης γιατί έχω ΚΑΙ aφυδατωμένο δέρμα εκτός των άλλων. Δεν απορροφάται αμέσως- χρειάζεται 2 λεπτάκια πριν απλώσετε την κρέμα, αλλά εμένα αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου. Τέλος, λατρεύω την γυάλινη συσκευασία του με δοσομετρητή, αλλά και το γεγονός ότι περιέχει έλαιο αβοκάντο, που είναι και η νέα μου εμμονή!

3. Creme Teintee Compacte Apaisante Reequilibrante

Μια πολύ καλή λύση για όσες έχουν πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα, αλλά θέλουν και μια κάποια κάλυψη! Έρχεται σε μια πολύ πρακτική συσκευασία με το σφουγγαράκι της, αλλά και έναν καθρέφτη. Προσφέρει ελαφριά κάλυψη, ενώ ταυτόχρονα περιποιείται το ευαίσθητο δέρμα... Αν είστε πολύ ανοιχτόχρωμες, όπως εγώ, φροντίστε να την δοκιμάσετε πριν την αγοράσετε, για να βεβαιωθείτε ότι το χρώμα σας είναι εντάξει (εμένα είναι μισό με ένα τόνο πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου).

4. Fluide Anti-Rougeurs Apaisant Hydratant

Και πάμε στο προϊόν που ήθελα να δοκιμάσω πιο πολύ απ' όλα: την κρέμα κατά της ερυθρότητας. Αν και το δέρμα μου είναι μεικτό-λιπαρό, έχει έντονη ερυθρότητα κυρίως στα μάγουλα κάτι που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό...  Η κρέμα αυτή έρχεται σε μια υπέροχη γυάλινη συσκευασία με αντλία, κάτι που θεωρώ ιδιαίτερα πρακτικό και υγιεινό. Σαν αποτέλεσμα, έχω να πω ότι μου αρέσει πάρα πολύ, πρώτον, γιατί χάρη στο ελαφρώς πράσινο χρώμα της βοηθάει λίγο στον αποχρωματισμό της ερυθρότητας (όχι βέβαια σε μεγάλο βαθμό, αφού δεν είναι καλυπτική, αλλά ενυδατική και επανορθωτική) και δεύτερον γιατί σε βάθος χρόνου, μέσα στον ένα μήνα και κάτι, που την χρησιμοποιώ έχω δει βελτίωση της ερυθρότητας. Δεν πιστεύω ότι θα εξαφανιστεί, γιατί είναι ένα από τα πιο δύσκολα προβλήματα της επιδερμίδας, αλλά εμένα αυτή η βελτίωση που βλέπω με ικανοποιεί πολύ! Μέχρι τώρα την χρησιμοποιούσα το πρωί, αλλά λόγω της ζέστης, η επιδερμίδα μου γίνεται πιο λιπαρή και μου πέφτει βαριά... Έτσι την χρησιμοποιώ πλέον το βράδυ και δεν έχω κανένα πρόβλημα!

Αυτά από εμένα! Γενικώς, αυτό που παρατηρώ με την συγκεκριμένη σειρά, είναι ότι η Lierac έχει δώσει μεγάλη προσοχή στις συνθέσεις των προϊόντων ώστε να τα κάνει όσο το δυνατόν περισσότερο αποτελεσματικά. Δεν "πουλάει" τόσο την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει την εταιρία, όσο την σύνθεση των προϊόντων, κάτι που έχει πολύ καλά αποτελέσματα και γενικώς, ως καταναλώτρια το προτιμώ!

Και ναι, όπως καταλάβατε, έχω αγαπήσει την Lierac Perscription και ήδη δοκιμάζω και άλλα προϊόντα, για τα οποία θα μιλήσουμε σε επόμενο ποστ!
 

6 σχόλια:

  1. α πολυ ωραια θελω και εγω μια τετοια κρεμα..γτ στα μαγουλα μου ειμαι ολοιλα κοκκινα σημαδακια και ειναι σαν ερεθισμενη..θα την παρω...αφου ειδες αποτελεσμα!!!!!!!σε φιλωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @vasw: Nα σου διευκρινήσω απλώς ότι η κρέμα δεν είναι ιδανική για τα σημαδια, αλλά για την ερυθρότητα! Εμένα δηλαδή τα μάγουλά μου είναι μονίμως σαν να έχω τρέξει και να έχω κοκκινήσει! Αν το πρόβλημα του δέρματός σου είναι μόνο τα σημαδάκια, δεν νομίζω να σε βοηθήσει! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι σίγουρη πλέον πως πρόκειται για μια καταπληκτική σειρά!! Με έβαλες σε πειρασμό και θέλω σίιιγουρα να δοκιμάσω το νεράκι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ntina: Είναι όντως καταπληκτική σειρά! Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη σειρά! Ειδικά η ενυδατική κ το νεράκι καθαρισμού! Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ιrene: Έχουν κάνει όντως εξαιρετική δουλειά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena