Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

DIY clay masks!

Hello ladies!

Λατρεύω τις μάκσες προσώπου. Και ακόμα περισσότερο λατρεύω τις μάσκες προσώπου με άργιλο.

Η άργιλος έχει την ιδιότητα να απορροφά το σμήγμα και τη λιπαρότητα από το δέρμα, να καθαρίζει τους πόρους και να αφήνει το δέρμα πεντακάθαρο, μειώνοντας την πιθανότητα να εμφανιστούν σπυράκια και μαύρα στίγματα στους φραγμένους πόρους! Με όλες αυτές τις ιδιότητες, είναι δυνατόν να μην την λατρεύει το λιπαρό δέρμα μου;

Έτσι λοιπόν, έχω πάντα στο ντουλάπι μου 2-3 καθαριστικές μάσκες με άργιλο- μιας και μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορες και να τις εναλάσσω- τις οποίες χρησιμοποιώ ευλαβικά 2 φορές την εβδομάδα, κάτι που έχει βοηθήσει πολύ το δέρμα μου.

Όταν λοιπόν είδα στο ηλεκτρονικό φαρμακείο mypharmacity την άργιλο σε σκόνη, argilla, ήθελα διακαώς να την δοκιμάσω! Πέραν του ότι είναι απίστευτα οικονομική ( μόλις 3,60 € τα 150 gr), μπορεί να αποτελέσει την βάση για άπειρες DΙΥ συνταγές που θα ενσωματώσουν διαφορετικά υλικά, ανάλογα με τον τύπο και τις ανάγκες της επιδερμίδας μας!


 Πάμε να δούμε ποιες DIY clay masks έκανα εγώ, για να πάρετε μερικές ιδέες! Δοσολογίες δεν θα σας δώσω, γιατί τις κάνω με το μάτι, μέχρι να πετύχω την υφή που θέλω... Ενδεικτικά, συνήθως χρησιμοποιώ 2 γεμάτα κουταλάκια του γλυκιού άργιλο και μετά προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά!

1. Η απλή εκδοχή: Αναμείξτε την άργιλο με λίγο νερό και γάλα και έχετε μια τέλεια μάσκα καθαρισμού!

2. Για λιπαρά δέρματα ή πανάδες: Αναμείξτε την άργιλο με νερό και προσθέστε λίγες σταγόνες λεμόνι! (Προσοχή να την κάνετε μόνο βράδυ, και οπωσδήποτε αντιηλιακό την επόμενη μέρα!)

3. Για έξτρα απαλότητα: Αναμείξτε την άργιλο με λίγο νερό, γάλα και μέλι, που έχει μαλακτικές και ενυδατικές ιδιότητες!


4. Για ευαίσθητα δέρματα: Αναμείξτε την άργιλο με λίγη βρώμη σε σκόνη (την βάζετε απλά στο blender) και προσθέτετε λίγο γάλα και νερό.

5. H μοσχομυριστή: Αναμείξτε την άργιλο με λίγο ροδόνερο και νερό, για τόνωση και λάμψη στην επιδερμίδα

6. Η ... αγγλική: Μπορείτε να αντικαταστήσετε το νερό με πράσινο τσάι, το οποίο είναι φουλ στα αντιοξειδωτικά!

7. Η αντιβακτηριδιακή: Αναμείξτε την άργιλο με οποιοδήποτε υγρό θέλετε και απλά προσθέστε 1-2 σταγόνες tea tree oil, το οποίο έχει αντιβακτηριαδιακή δράση και θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε και από τα σπυράκια!

Αυτές είναι οι δικές μου προτάσεις για DIY μάσκες με άργιλο! Είναι κατάλληλες για όλα τα δέρματα (εκτός από τα πολύ ξηρά) και κάθε μια έχει παρεμφερείς μεν, διαφορετικές δε ιδιότητες!

Γενικώς, μπορώ να πω ότι είμαι άκρως ενθουσιασμένη με την άργιλο σε σκόνη, αφού μου δίνει την δυνατότητα να έχω πολλές διαφορετικές μάσκες, αγοράζοντας μόνο ένα (άκρως οικονομικό) προϊόν και χρησιμοποιώντας υλικά που όλες έχουμε σπίτι μας! Σας συστήνω ανεπιφύλακτα να την παραγγείλετε από εδώ και να δοκιμάσετε όλες τις παραπάνω επιλογές- αλλά και όποια άλλη έμπνευση έχετε- είτε αγαπάτε ήδη τις μάσκες με άργιλο, είτε θέλετε απλώς να τις δοκιμάσετε και να δείτε αν σας ταιριάζουν!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια DIY μάσκα με άργιλο;
Έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη συνταγή;

8 σχόλια:

  1. αγαπώ τον άργιλο! εγώ βάζω λεμόνι και νερό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αΑαα φανταστικές συνταγές!!
    Χρησιμοποιώ κι εγώ άργιλο και μάλιστα έχω 3-4 στο ντουλάπι μου!θα δοκιμάσω τις συνταγές σου σύτνομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @fay: Tέλειο για λεύκανση και μείωση της λιπαρότητας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @vicky: Θα χαρώ πολύ να μας πεις εντυπώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκεφτόμουν καιρό τώρα να αγοράσω άργιλο για μάσκα...Πολύ ενημερωτική η ανάρτησή σου αυτή! Θα δοκιμάσω σίγουρα κάποιες από αυτές τις συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Maria: Θα χαρώ πολύ να μου πεις εντυπώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες προτάσεις!! Αγαπώ την πράσινη άργιλο!! Η "αγγλική" μου κίνησε την περιέργεια!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Constantina: Μerciiii! Kαι εγώ την αγαπώ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena