Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ellis Faas Hot Lips: My new hot addiction!

Hello girls!

Σήμερα θα μιλήσουμε για την τελευταία μου αγάπη όσον αφορά στα κραγιόν, τα Hot Lips από την Ellis Faas.

H Ellis Faas- η ιδρύτρια της εταιρίας- έχει ένα βιογραφικό, το λιγότερο, αξιοσημείωτο... Είναι μια φωτογράφος που εξελίχθηκε σε make-up artist... Δούλεψε με τις μεγαλύτερες εταιρίες μακιγιάζ (mac, lancome, clinique) και τους μεγαλύτερους οίκους μόδας σε επιδείξεις και φωτογραφήσεις ως make-up artist. Και έπειτα αποφάσισε να λανσάρει την δική της σειρά μακιγιάζ- μια σειρά ιδιαίτερη και ξεχωριστή, όσον αφορά τόσο στην εμφάνιση όσο και στις υφές και τα χρώματα! Το μόνο που θα πώ είναι ότι έχει φτιάξει ένα ξεχωριστό κόκκινο, το Ellis Red, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το χρώμα του αίματος και υπόσχεται ότι ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτου χρώματος δέρματος...


Αν περιηγηθείτε λίγο στο site, δεν υπάρχει περίπτωση να μην εντυπωσιαστείτε από την εμφάνιση και τις διαφορετικές υφές των προϊόντων της...  Τα περισσότερα έρχονται με την εμφάνιση μιας ασημένιας σφαίρας όπλου και μάλιστα έχουν και ειδική θήκη για να τα αποθηκεύετε και να τα μεταφέρετε άνετα! Οι επιλογές είναι πραγματικά πάρα πολλές και κάθε φορά που χαζεύω στο site τους, αισθάνομαι ότι θέλω να τα δοκιμάσω όλα!

Πάμε όμως να δούμε τους δικούς μου μικρούς θησαυρούς: τρία κραγιόν της σειράς Hot Lips!



Aρχικά να πω για την συσκευασία, ότι την θεωρώ απίστευτα κομψή, ιδιαίτερη και sleek, αντάξια ενός high-end brand. Πολύ προσεγμένη και μοναδική, ξεχωρίζει από ό,τι έχω δει μέχρι σήμερα. Το απλικατέρ είναι ένα μικρό σφουγγαράκι σε άκρως βολικό σχήμα και μέγεθος, και απλώς γυρνάτε το κάτω άκρο ώστε να βγει όση ποσότητα προϊόντος χρειάζεστε


Τα Hot Lips έχουν μια μοναδική υφή, που δεν έχω ξανασυναντήσει σε κραγιόν: Η σύστασή τους είναι απλά από τις καλύτερες συνθέσεις ever. Δεν κολλάει αν και είναι σε υγρή μορφή, είναι όσο στεγνή πρέπει ώστε να μην γλιστράει και ξεφεύγει από το περίγραμμα, αλλά και όσο ενυδατική πρέπει, ώστε να μην ξηραίνει τα χείλη ακόμα και μετά από ώρες! Το πιο εντυπωσιακό όμως, είναι το πόσο έντονο και συμπυκνωμένο είναι το χρώμα τους: με ένα μόνο πέρασμα, το αποτέλεσμα είναι εντελώς οπάκ και αφήνουν το πιο υπέροχο, πλούσιο χρώμα, το οποίο δεν κάθεται καθόλου άσχημα στις έντονες γραμμές των χειλιών (μου), ενώ συγχωρεί και μικροσκασιματάκια... Μένουν για ώρες στα χείλη, αν και δεν είναι και ό,τι πιο σταθερό έχω δοκιμάσει. Το τελείωμά τους δεν έιναι ούτε εντελώς ενυδατικό, ούτε εντελώς ματ- κάτι ενδιάμεσο!

Τα χρώματα που έχω εγώ είναι ένα πορτοκαλί (L402), ένα κόκκινο (L401) και ένα μουντό φούξιoμώβ (L406). Το αγαπημένο μου από τα τρία είναι το τελευταίο... Απίστευτα κολακευτικό χρώμα για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, ιδανικό για φθινόπωρο- χειμώνα, τόσο για πρωινές, όσο και για βραδινές εμφανίσεις. Για το δε πορτοκαλί σας έχω ξαναμιλήσει εδώ, και φέτος το καλοκαίρι, το κατευχαριστήθηκα! Τα έχω απλά λατρέψει!


Τα Hot Lips είναι η νέα μου αγάπη και τα συγκαταλέγω ως σύνθεση στα top 3 κραγιόν μου... Το αποτέλεσμα που δίνουν είναι τρομερά κολλακευτικό, και πραγματικά αξίζει να τα δοκιμάσετε και να έχετε τουλάχιστον ένα στην συλλογή σας!

Όσο για μένα, νομίζω ότι η τσέπη μου θα με μισήσει, αφού έχω ήδη βάλει στο μάτι δύο τρία πραγματάκια ακόμα από την Ellis Faas... Aυτά που μου έχουν τραβήξει περισσότερο την προσοχή είναι το eyeliner, το concealer (το οποίο βγαίνει σε τεράστια ποικιλία αποχρώσεων), το ρουζ  και οι σκιές creamy eyes... Όχι και τόσο μικρή wishlist, αλλά δεν βλάπτει να ονειρευόμαστε, σωστά;

Πώς σας φαίνονται;
Την γνωρίζατε την Ellis Faas;

10 σχόλια:

  1. κ εγώ θα πω ότι μου άρεσε το τελευταίο!
    έχει πιο ωραίο τελείωμα νομίζω...

    η wishlist μου έγινε ακόμα πιο μεγάλη :P
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω πολυ ωραια !!!! Δεν τα ειχα ξανακούσει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχα φαινονται.ειδικα στα χειλη σου, αλλα αυτα τα σφουγγαροειδη applicator Μου τη σπανε στα προϊοντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @fay: Άσε, άσε, καταστροφή είναι! Το αγαπώ αυτό το χρώμα- θα το λιώσω το φθινόπωρο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Xαρα: Χαίρομαι πολύ που τα έμαθες από το Sissisplace! Λατρεύω να ανακαλύπτουμε μαζί καινούρια προϊόντα και εταιρίες! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @vasiliki: Έχουν όντως απίστευτη εφαρμογή στα χείλη- ίσως την καλύτερη που έχω συναντήσει σε τέτοιου είδους προϊόντα! Προσωπικά ομολογώ ότι το συγκεκριμένο απλικατέρ έχει μια πολύ ευχάριστη υφή στα χείλη! Πάντως, απ' 'ο,τι είδα ανάλογα με τη σύνθεση της κάθε σειράς κραγιόν που έχουν, υπάρχει και διαφορετικό απλικατέρ- φαντάζομαι για να απλώνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχχχ είναι φανταστικά!!!!!!Εχω στα υπ'όψην μου ενα μοναδικό κόκκινο που έχω δει!Θα δω και το ροζ-μωβ γιατί φαίνεται τέλειοοοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Vicky: Eίναι τα χρυσά μου, είναι! Με εντυπωσίασαν πάρα πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρέπει να δοκιμάσεις τις σκιές είναι καταπληκτικές και τα creamy eyes και τα eye lightsm, συγκλονιστικά! Εμένα και τα ρουζ μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @smugnificent: Aχ με καταστρέφεις, με καταστρέφεις! Μπήκαν ήδη στην wish list! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena