Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Blogging made me buy it! #1

Aς το παραδεχτούμε... Το blogging "ευθύνεται" για πολλές από τις αγορές που κάνουμε, και προσωπικά πολύ σπάνια αγοράζω κάτι πριν διαβάσω reviews γι'αυτό...



 Είπα λοιπόν να σας δείξω κάποια προϊόντα που έχω αγοράσει και αγαπώ (ή μισώ) χάρη (ή εξαιτίας) ατο blogging- είτε γιατί τα είδα κάπου και... τα ζήλεψα, είτε γιατί μου τα έστειλε κάποια εταιρία και από τότε τα έχω ξαναγοράσει μια ή και περισσότερες φορές, γιατί απλά τα λάτρεψα...



Ξεκινάω με ένα προϊόν, από τα πιο γνωστά στην blogoσφαιρα, την Stay Matte Powder από την Rimmel... Aπό τις πιο διάσημες πούδρες, μιας και είναι πολύ οικονομική (γύρω στα 5,50 €) και αποτελεσματική! Κρατάει το (δικό μου) δέρμα ματ για 3-4 ώρες, δεν δείχνει καθόλου "παστωμένο" το πρόσωπο και με την απόχρωση 001 Τransparent, που ουσιαστικά δεν αφήνει χρώμα, δεν πονοκεφαλιάζετε για την σωστή απόχρωση! Είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω και όπως βλέπετε, την έχω κατευχαριστηθεί!

Τα πινέλα Real Techniques δημιουργήθηκαν από Youtubers και είναι ίσως τα πιο πολυσυζητημένα πινέλα σε blogs και videos... Το Expert Face Brush το αγόρασα από το λατρεμένο iHerb και με έχει καταβολέψει! Απλώνει πολύ ωραία το foundation και τα κρεμώδη ρουζ μου, ενώ μου αρέσει πολύ και για κοψίματα!

Ακόμα μια αγορά από το iHerb για την οποια ευθύνεται μια από τις αγαπημένες μου youtubers, η Tati, είναι η Organic Wear Jumbo Lash Mascara από Physicians Formula... Δίνει υπέροχο όγκο, μήκος και διαχωρισμό και την έχω αγαπήσει... Σύντομα θα την δείτε και σε κάποιο ποστ της σειράς "The M-Files" για να δείτε και φωτογραφίες από το αποτέλεσμά της...



Για το καθαριστικό προσώπου της Avene, Mousse Nettoyante σας έχω μιλήσει πολλές φορές... Μου το είχε στείλει αρχικά η εταιρία, το ΛΑΤΡΕΨΑ, και έκτοτε το έχω αγοράσει άλλες δύο ή τρεις φορές... Ό,τι πιο απαλό και απολαυστικό σε υφή έχετε δοκιμάσει, ιδανικό για την ευαίσθητη μεικτή επιδερμίδα, αφήνει το δέρμα μου πεντακάθαρο και πολύ απαλό... Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και δεν το αλλάζω με τίποτα!

Την Απολεπιστική Κρέμα Καθαρισμού με Άγριο Τριαντάφυλλο από τον Κορρέ, την είχε εκθειάσει η αγαπημένη μου Essie Button και μπήκε άμεσα στην wishlist μου... Την αγόρασα λοιπόν και πραγματικά είναι υπέροχη! Κάνει  καταπληκτική απολέπιση, χωρίς να γδέρνει το δέρμα... Επίσης το άγριο τριαντάφυλλο που περιέχει υπόσχεται να ελαχιστοποιήσει τις δυσχρωμίες και να χαρίσει λάμψη στο δέρμα μου... Στα συν, η καταπληκτική μυρωδιά της!

Το Vitamin E Face Mist από τα The Body Shop, ήταν κάποια στιγμή ένα άκρως πολυσυζητημένο προϊόν στην ελληνική beauty community... Πολλές σπέυσαμε να το αγοράσουμε, καθώς υπόσχεται ενυδάτωση, σταθεροποίηση του μακιγιάζ και... δροσιά! Στην αρχή μου άρεσε αρκετά μιας και βοηθάει στο να έχει ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα το μακιγιάζ μας... Στην συνέχεια όμως παρατήρησα ότι έχει parabens, ενώ η ενυδάτωση που προσφέρει είναι ανύπαρκτή... Συστήνω ανεπιφύλακτα αντί να αγοράσετε το συγκεκριμένο, να πάρετε ένα απλό ροδόνερο από το φαρμακείο στην μισή τιμή, και θα κάνετε την ίδια δουλειά, χωρίς τα βλαβερά συστατικά!

Αυτά προς το παρόν, ενώ σύντομα ακολουθεί και το δεύτερο μέρος με ακόμα περισσότερα προϊόντα που αγόρασα χάρη στο blogging!

Eσάς ποια είναι η αγαπημένη/ χειρότερή σας αγορά που οφείλεται στο blogging;

19 σχόλια:

  1. Η μάσκαρα, η πούδρα και η απολεπιστική κρέμα μπήκαν στη λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Maria: Χαχαχα! Ε, ναι λοιπόν! Το blogging είναι καταστροφή! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ μου αρεσε αυτη η αναρτηση κ αυτη η φυλλομασκαρα με ενθουσιαζει...
    Φιλια
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Μary: Σ' ευχαριστώ πολύ! Σύντομα θα της αφιερώσω και ένα ξεχωριστό ποστ... Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, αυτή τη μάσκαρα την γλυκοκοιτάζω καιρό τώρα! Όσο για την Vitamine E, δυστυχώς όλη η σειρά έχει parabens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιζει να ειμαι η μονη που δεν εχει δοκιμασει αυτη την πουδρα...πρεπει να την δοκιμασω οπωσδηποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μaria: Δυστυχώς έτσι είναι! Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικές και να κοιτάμε τα συστατικά από κάθε προϊόν που αγοράζουμε! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @vasiliki: Για την τιμή της είναι εξαιρετική! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΣ και εγώ !!! Την πουδρα κ τ απολεπιστικο τα εχω κ εγώ κ η μασκαρα μπήκε στην wishlist μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αμα δείξει η καθεμία τι έχει αγοράσει λόγω blogging δεν θα μας φτάσει ένας χρόνος! αχαχαχαχ
    την πουδρα ούτε και εγω την έχω δοκιμάσει αλλά είναι ψηλά στην wishlist! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Δέσποινα: Χαχαχαχα! Άσε! Άσε! Σταματήστε να προτείνετε μπας και σταματήσω να αγοράζωωωω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Fay: Χιχιχι! Την πουδρίτσα να την δοκιμάσεςις- πολύ οικονομική και αξιοπρεπέστατη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα η πούδρα δεν μου άρεσε καθόλου, δεν κρατάει το πρόσωπό μου ματ για πάνω απο 2 ώρες! σκεφτόμουν να την πάρω, θα μου άρεσε να μας πεις περισσότερα για αυτήν την μάσκαρα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Natts: Αχ, κρίμα που δεν σε βόλεψε η πουδρίτσα... Εμένα ευτυχώς το κρατάει ματ γύρω στις 4 ώρες, κάτι που δεν με χαλάει- ειδικά για την τιμή της,,,Το σχετικό ποστ για την μάσκαρα θα έρθει πάρα πολύ σύντομα... xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω ότι θα υποκύψω και εγώ στην απολεπιστική κρέμα καθαρισμού με άγριο τριαντάφυλλο χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Claire: Νομίζω ότι θα σου αρέσει πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχουμε αρκετά κοινά! Αρχικά, υπέροχη η ιδέα σου για αυτό του είδους το post! Δηλώνω και εγώ κολλημένη με τα Real Techniques!! Είμαι έτοιμη να καταναλώσω το δεύτερο μπουκάλι από τον αφρό της Avene, είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα το spray από Body Shop και την πουδρίτσα με την μάσκαρα είναι στη λίστα για επόμενες αγορές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Αlexandra: Aχ, αυτός ο αφρός είναι απλά τέλειος! Τον έχω συστήσει σε όλες μου τις φίλες- παίζει να έχουν αρχίσει να σκέφτονται ότι παίρνω ποσοστά από την Avene :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Eλένη: Xαχαχαχα! ΌΛΑ σου τα καλλυντικά;;;; Δεν θα έβαζα ποτέ τέτοιο στοίχημα! Έχουν κάνει θραύση- τι να λέμε τώρα; Τώρα το αν αξίζουν τόν τόσο ντόρο, είναι μια άλλη κουβέντα, αλλά σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena