Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

The Hydration Project!

Καλό μήνα και καλό Χειμώνα!

Μπήκε ο μήνας των Χριστουγέννων και είμαι κατενθουσιασμένη, τόσο με την γιορτινή ατμόσφαιρα και το στολισμένο δέντρο στο σαλόνι, όσο και με τα χριστουγεννιάτικα ποστς που ετοιμάζω!




Μαζί όμως με την γιορτινή ατμόσφαιρα έρχεται και το κρύο! H αφυδάτωση αρχίζει σιγά- σιγά να κάνει την εμφάνισή της: έλλειψη άνεσης, τράβηγμα, αντιαισθητικό ξεφλούδισμα είναι μερικά από τα σημάδια που μας δείχνουν ότι η επιδερμίδα μας διψάει! Και φυσικά η πρώτη κίνηση είναι να αυξήσουμε την κατανάλωση νερού- κάτι που ασυναίσθητα ξεχνάμε τον Χειμώνα. Το δεύτερο- εξίσου σημαντικό- βήμα είναι να χρησιμοποιούμε προϊόντα που υπόσχονται έξτρα ενυδάτωση!

Πάμε να δούμε τα δικά μου μαγικά προϊόντα για την αντιμετώπιση της αφυδάτωσης του δέρματος!


Ξεκινάω με μια λοσιόν... Η λοσιόν είναι ένα βήμα περιποίησης, το οποίο οι περισσότερες το παραλείπουν ως περιττό ή σε κάθε περίπτωση όχι και τόσο απαραίτητο... Μέγα λάθος! Η λοσιόν επαναφέρει το ph του δέρματος σε φυσιολογικά επίπεδα, αφαιρεί υπολείματα γαλακτώματος ή καθαριστικού και προετοιμάζει το δέρμα να δεχτεί καλύτερα τα προϊόντα που θα ακολουθήσουν! Για αυτή την εποχή, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια ενυδατική λοσιόν, που θα προσφέρει στο δέρμα εκτός από τα παραπάνω και μια έξτρα ενυδάτωση! Η δική μου αγαπημένη είναι η "Lotion Hydratante" από την Evidens de Beaute, μια εταιρία για την οποία θα σας μιλήσω πολύ σύντομα αναλυτικά σε κάποιο ποστ. Μυρίζει απλά θεσπέσια, αλλά πολύ ελαφριά και διακριτικά, κάτι που με αναζωογονεί ιδιαίτερα το πρωί και μου φτιάχνει τη διάθεση! Όλα τα προϊόντα της EviDenS de Beaute είναι ειδικά σχεδιασμένα για το ευαίσθητο δέρμα, και το δικό μου ευαίσθητο δέρμα την έχει λατρέψει! Αφήνει το δέρμα μου πάρα πολύ απαλό και αισθάνομαι την ενυδάτωση που προσφέρει, αφού μετά την χρήση της, το δέρμα μου έχει μια απίστευτη "άνεση" χωρίς να με τραβάει ή να το αισθάνομαι "άβολο" στο ελάχιστο!


Ένας ενυδατικός ορός που έχω αγαπήσει, είναι το aloe vera serum της Juliette Armand. Ως γνωστόν η aloe vera έχει ενυδατικές και καταπραϋντικές ιδιότητες και τα αποτελέμσατα αυτού του serum είναι άμεσα! Το χρησιμοποιώ το βράδυ  και το πρωί το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο και απαλό, ενώ μεινώνονται και οι κοκκινίλες μου!


Οι αγαπημένες μου κρέμες ενυδάτωσης για πρόσωπο και μάτια είναι αναμφισβήτητα αυτές της σειράς Aquavita από την Αpivita... Tι να πρωτοπώ για αυτές τις κρέμες; Η κρέμα ματιών είναι διαίτερα λεπτόρρευστη και προσφέρει απίστευτη ενυδάτωση στην περιοχή των ματιών, ενώ προσωπικά έχω δει και μια μικρή βελτίωση με το πρήξιμο και τους μαύρους κύκλους! Μισό πάτημα της αντλίας αρκεί και για τα δύο μάτια, ενώ δεν αφήνει καμία λιπαρότητα και κάνει όλα τα concealers να στρώνουν πολύ καλύτερα! Και φυσικά δεν έχει καμία μυρωδιά- όπως εξάλλου δεν θα έπρεπε να έχει καμία κρέμα ματιών- για να μην ερεθίζονται τα μάτια! Και πάμε στην κρέμα προσώπου. Έχω την εκδοχή για λιπαρό-μεικτό δέρμα και το καλοκαίρι δεν την είχα ευχαριστηθεί και τόσο, γιατί μετά από μερικές ώρες μου έβγαζε μια παραπάνω λιπαρότητα... Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα- το Φθινόπωρο και ο Χειμώνας είναι οι τέλειες εποχές για την κρέμα αυτή, αφού πλέον δεν βλέπω το ίδιο αποτέλεσμα, ακόμα και μετά από πολλές ώρες! Έχει μια πολύ ευχάριστη υφή (μεταξύ κρέμας και gel) και ένα πολύ φρέσκο άρωμα! Δίνει υπέροχη ενυδάτωση στην επιδερμίδα, ενώ αισθάνομαι ότι βελτιώνει και γενικότερα την υφή και την όψη της! Well done Apivita- δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ!


Και φυσικά από την εντατική φροντίδα ενυδάτωσης δεν θα μπορούσε να λείπει και μια μάσκα! Η Sensial Masque Hydratant Apaisant από την Castalia, είναι μια από τις καλύτερες ενυδατικές και καταπραϋντικές μάσκες που έχω δοκιμάσει! Το ιδιαίτερο μ' αυτήν τη μάσκα είναι ότι χρησιμοποιείται μεν κατά τον συνήθη τρόπο (1-2 φορές την εβδομάδα), αλλά αν έχετε ερεθισμένο και πολύ αφυδατωμένο δέρμα, μπορείτε να την χρησιμοποιείτε κάθε μέρα για μια εβδομάδα, σαν θεραπεία "εφόδου". Προσωπικά την χρησιμοποιώ όποτε αισθάνομαι το δέρμα μου έντονα αφυδατωμένο και όχι μόνο βοηθάει  στην ενυδάτωση του δέρματος, αλλά συμβάλλει σημαντικά και στην μείωση της ερυθρότητας και των ερεθισμών του δέρματός μου! Tην συγκεκριμένη μάσκα θα την βρείτε με πολύ καλή έκπτωση (λιγότερο από 12 €) στο pharmaplus.gr. Aυτή την εβδομάδα, μην παραλείψετε να εκμεταλλευτείτε τα δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτως ποσού, αλλά και την plus card, μια κάρτα πελάτη με την οποία μαζεύετε πόντους με τις αγορές σας, τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε σε κάποια επόμενη παραγγελία και να έχετε έκπτωση 10€ ή 20€!

Ενυδάτωση στο φουλ, και it's the most wonderful time of the year ακόμα και για το δέρμα μας!

4 σχόλια:

  1. Η μάσκα μόλις μπήκε στη λίστα για δοκιμή! Μόλις μου τελειώσουν τα φακελάκια της Apivita σίγουρα θα είναι η επόμενη! Πολύ ωραίο post Σίσση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Maria: Αν την δοκιμάσεις, περιμένω εντυπώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο τη Sensial Masque έχω δοκιμάσει... Είναι καταπληκτική!
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά, Σισσάκι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @syros2js: Αχ welcome back! Μας έλειψες... Πολλά φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena