Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Frezyderm Eye Balm: For your eyes only...

Είτε είσαι εργαζόμενη με τρελά ωράρια, party animal, νέα μανούλα, νυχτοπούλι  ή απλά ταλαιπωρείσαι από μαύρους κύκλους και πρηξίματα κάτω από τα μάτια, keep reading διότι βρίσκεσαι στο σωστό ποστ!

Σε όποια κατηγορία και αν ανήκεις, ξέρεις πολύ καλά ότι το πρώτο που σε προδίδει και σε κάνει να φαίνεσαι κουρασμένη και καταβεβλημένη, είναι τα μάτια σου…  Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής, αλλά και ο καθρέφτης της κούρασης: Μάυροι κύκλοι, πρήξιμο, σακούλες, θαμπή όψη και ξηρότητα σε προδίδουν και  σε κάνουν συχνά να φαίνεσαι μεγαλύτερη και κάπως άτονη.

Υπάρχει όμως κάτι που μπορείς να κάνεις;

Οι μεγάλοι σου σύμμαχοι είναι δύο: Ένα καλό concealer και- κυρίως- μια πολύ καλή κρέμα ματιών! Και για το πρώτο θα σου μιλήσω κάποια άλλη στιγμή, αλλά για το δεύτερο σου έχω μια πρόταση που δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει…


Ο λόγος για την κρέμα ματιών της Frezyderm Eye Balm, μια από τις πιο διάσημες κρέμες ματιών- και όχι άδικα! 

Υπόσχεται μείωση των μάυρων κύκλων και του πρηξίματος, ενεργοποίηση της μικροκυκλοφορίας, συσφικτική και αποιδηματική δράση , ελαστικότητα και λάμψη… Είναι κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και έρχεται στην- αγαπημένη και πρακτική- συσκευασία με αντλία (γιατί το να βουτάμε καθημερινά το δαχτυλάκι μας στην κρέμα, μόνο υγιεινό δεν είναι).

Η υφή της είναι πολύ λεπτόρρευστη και απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα ή βαριά αίσθηση στο δέρμα. Είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένη, κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και δεν περιέχει parabens.

Και το κυριότερο; Πραγματικά δουλεύει!  Είναι μια από τις καλύτερες κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει ever- και πιστέψτε με, έχω δοκιμάσει πολλές! Με καθημερινή χρήση, έχω δει σημαντική βελτίωση στην όψη της περιοχής των ματιών με τους μαύρους κύκλους να είναι λιγότερο εμφανείς και το πρήξιμο να έχει μειωθεί… Την αγοράζω πιο συχνά από κάθε άλλη κρέμα ματιών, και αν και μου αρέσει να δοκιμάζω συνέχεια νέα προϊόντα, είναι για μένα σταθερή αξία!


Το σημαντικότερο είναι η συστηματική χρήση της πρωί και βράδυ, και η υπομονή, διότι φυσικά το πρόβλημα δεν θα εξαφανιστεί- πολύ περισσότερο από την μια μέρα στην άλλη! Η Frezyderm Eye Balm είναι πάντως μια από τις δύο κορυφαίες κρέμες ματιών που μου έρχονται στο μυαλό όταν κάποια με ρωτάει ποια της συστήνω- και αυτό λέει πολλά!

Το μόνο μου παράπονο, είναι ότι δεν βλέπω πότε τελειώνει και ότι δεν πρέπει να πατάω την αντλία μέχρι τέλους, διότι βγάζει υπερβολικό προϊόν. (Ακούς αγαπημένη frezyderm;)




Το μικρό όμως αυτό μειονέκτημα της το συγχωρώ γιατί κάνει εξαιρετική δουλειά! Ειδικά τώρα, με το δεκαήμερο Frezyderm που τρέχει στο inatural μέχρι τις 28 Ιουνίου, αξίζει να την προμηθευτείτε και να επωφεληθείτε των προσφορών: έως 40% έκπτωση και δωρεάν μεταφορικά! 

Αν ψάχνετε και εσείς μια κρέμα ματιών για όλα τα σημάδια της κούρασης και κυρίως για μαύρους κύκλους και πρηξίματα, πιστεύω ότι αξίζει να την δοκιμάστε- και  δεν πρόκειται να απογοητευτείτε…

5 σχόλια:

  1. Μολις δοκιμασα κ εγω την αλλη κρεμα τους anti wrinkle. K εμεινα πολυ ευχαριστημενη... Θα τη δοκιμασω κ αυτη... Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @mary: Η μαμά μου σκεφτόταν να την δοκιμάσει, οπότε ένας λόγος παραπάνω τώρα που μου λες ότι σου άρεσε! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η frezyderm είναι αγαπημένη εταιρία!! την συγκεκριμένη την έκανα δώρο στην μητέρα μου και ξετρελάθηκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάποια στιγμή θα τη δοκιμάσω. Που θα μου πάει??:?:

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena