Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Summer Series: Darphin Soleil Plaisir!

 H Darphin είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρίες, και όχι άδικα... Την χαρακτηρίζουν η γαλλική της φινέτσα, οι πολύ προσεγμένες της φόρμουλες, η προσοχή στην λεπτομέρεια και η μεγάλη ποικιλία προϊόντων, που καλύπτουν κάθε ανάγκη.

Φέτος, λοιπόν, η Darphin έφερε  την δική της πρόταση  στην "μάχη των αντιηλιακών", με ένα αντιηλιακό προσώπου που έχω αγαπήσει...  Ο λόγος για το Darphin Soleil Plaisir, σε δύο εκδοχές- SPF 30 και SPF 50- για να διαλέξετε αυτό που σας ταιριάζει.


 Η συσκευασία του είναι  απλή και πρακτική και το πορτοκαλί της χρώμα μου φτιάχνει τη διάθεση και με βάζει στο mood του καλοκαιριού. Περιέχει 50 ml και σε αντίθεση με άλλα αντιηλιακά που έχουν ογκώδεις συσκευασίες, έχει μια πολύ μικρή και βολική συσκευασία, κάτι που το καθιστά ιδανικό για την παραλία, αλλά και για ταξίδια! Έχει ένα πολύ ευχάριστο άρωμα που πραγματικά μυρίζει καλοκαίρι, αλλά δεν είναι τόσο έντονο ώστε να γίνεται ενοχλητικό.


Και το σημαντικότερο είναι ότι απορροφάται άμεσα και δεν έχει αυτή την "κολλώδη" αίσθηση που πολύ συχνά συναντάμε στα αντιηλιακά. Αποτελεί πολύ ωραία βάση για μακιγιάζ, ενώ  δεν αφήνει αυτή την λευκή ¨"μάσκα" που όλες έχουμε βιώσει και πρέπει να τρίβουμε μια ώρα για να εξαφανιστεί. Το χρώμα του δεν είναι απολύτως λευκό, αλλά ελαφρώς μπεζ (χωρίς να περιέχει χρώμα), με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι δεν φοράτε απολύτως τίποτα. Δεν έχει ματ αποτέλεσμα, αλλά δεν αφήνει και υπερβολική λιπαρότητα, οπότε αν έχετε ξηρό, κανονικό ή μεικτό δέρμα θα το λατρέψετε. Για μένα αποτελεί το τέλειο αντιηλιακό προσώπου για την παραλία και γενικότερα, για όταν δεν θέλω να χρησιμοποιήσω κάποιο αντιηλιακό με χρώμα.


Προσωπικά, στην περιποίηση του προσώπου μου επιλέγω πάντα προϊόντα από εταιρίες που εμπιστεύομαι, ακόμα και αν μου κοστίζουν λίγο περισσότερο... Στο αντιηλιακό ένας λόγος παραπάνω, μιας και τα αποτελέσματά του- ή η έλλειψη αυτών- θα φανούν εκ των υστέρων, όταν θα έχει επέλθει πλέον η ζημιά και θα ναι πια πολύ αργά. Την Darphin την εμπιστεύομαι πολύ, μιας και ό,τι έχω δοκιμάσει δεν με έχει απογοητεύσει. Έτσι, φέτος στην παραλία, θα φορέσω το καπελάκι μου, τα γυαλιά ηλίου μου και θα εμπιστευτώ την αντιηλιακή προστασία του προσώπου μου στην Darphin!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena