Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

To Buy or Not To Buy? CHI Iconic Color Protector System

Hello ladies!

Στο σημερινό ποστ μιλάμε για ένα σαμπουάν από την εταιρία CHI, το Iconic Color Protector System.

To συγκεκριμένο μου το είχαν δώσει στο κομμωτήριο Angelopoulos Hair Company  όταν είχα κάνει την ισιωτική θεραπεία Chocolate Brazilian Keratin Treatment (την εμπειρία μου, αλλά και φωτογραφίες του αποτελέσματος, μπορείτε να βρείτε σ' αυτό εδώ το ποστ), καθώς δεν περιέχει sulfate kai sodium chloride, που βλάπτουν την κερατίνη και μειώνουν τον χρόνο διάρκειας του αποτελέσματος της θεραπείας.


Να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι δεν πρόκειται για ένα οικονομικό σαμπουάν, αλλά για μια high-end εταιρία, από τις πιο γνωστές στον χώρο της περιποίησης των μαλλιών. Όσες  ασχολείστε λίγο παραπάνω, θα ξέρετε ότι τα CHI θεωρούνται κορυφαία προϊόντα στην κατηγορία τους... Προσωπικά, από την μικρή μου εμπειρία μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα!



Ξεκινάω από αυτό που με έχει εντυπωσιάσει πιο πολύ: το άρωμά του είναι απλά υπέροχο- ό,τι καλύτερο έχω μυρίσει ποτέ σε σαμπουάν και το αξιοπερίεργο είναι ότι μένει στα μαλλιά υπερκαλύπτοντας και το άρωμα της εκάστοτε μάσκας μαλλιών! Πραγματικά τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανασυναντήσει, και είμαι βέβαια ότι αν το χρησιμοποιήσετε συνδυαστικά με το αντίστοιχο conditioner ή την μάσκα, το άρωμα θα μένει στα μαλλιά μέχρι το επόμενο λούσιμο!

Ένα ακόμα γεγονός που με εντυπωσίασε, είναι ότι αν και δεν περιέχει sulfates (τα οποία είναι υπεύθυνα για τον πλούσιο αφρό αν δεν απατώμαι) κάνει πολύ ικανοποιητικό αφρό από το πρώτο κιόλας χέρι και με πολύ μικρή ποσότητα προϊόντος. Δεν είναι ένα ενυδατικό σαμπουάν, αλλά ένα σαμπουάν που αφήνει τα μαλλιά πεντακάθαρα, με αποτέλεσμα που μου θυμίζει clarifying shampoo. Όσον καιρό το χρησιμοποιώ- εδώ και τρεις μήνες και δεν λέει να τελειώσει- παρατηρώ ότι τα μαλλιά μου είναι ιδιαιτέρως λαμπερά και υγιή- κάτι στο οποίο φυσικά έχει συμβάλλει και η θεραπεία με την κερατίνη!

Συμπέρασμα: Το Buy. Αν θέλετε να ξοδέψετε λίγα παραπάνω χρήματα για τα μαλλιά σας, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, αφού είναι απαλλαγμένο από parabens, sulfates και sodium chloride, αφήνει τα μαλλιά πεντακάθαρα, λαμπερά και υγιή, ενώ μυρίζει και υπέροχα!


* Αναφορικά με την Chocolate Brazilian Keratin Treatment, να σας πω ότι τρεις μήνες μετά, τα μαλλιά μου έχουν αρχίσει φυσικά να κάνουν το φυσικό τους σπάσιμο, αλλά δεν φριζάρουν καθόλου, κάτι που βελτιώνει πολύ την εμφάνισή τους! Επίσης, παραμένουν πολύ απαλά, λαμπερά και υγιή! Μετά το καλοκαίρι σίγουρα θα την επαναλάβω! Να σας ενημερώσω επίσης, ότι έχει ανοίξει και νέο κομμωτήριο Angelopoulos Hair Company, εξειδικευμένο στις θεραπείες μαλλιών, στο Κολωνάκι! Το 3ο πιστοποιημένο κατάστημα «BRAZILIAN KERATIN EXPERTS» βρίσκεται στην Ξάνθου 6, στο κέντρο της Αθήνας. Αξίζει να σημειωθεί πως θα βρείτε προίόντα morrocanoil, tangle teesers, chi, Philip Μartins, επαγγελματικά μπιστολάκια αλλά και πρέσες ghd και προιόντα της εταιρίας wella και l’oreal. Μπορείτε να μπείτε στο http://www.braziliankeratintreatment.gr/ και να βρείτε όλες τις θεραπείες και τα προϊόντα που προσφέρουν τα συγκεκριμένα κομμωτήρια!

8 σχόλια:

  1. πολυ αναλυτικο και χρησιμο post,μπραβο σου!!θελω πολυ να δοκιμασω κι εγω την ισιωτικη θεραπεια,γιατι εχω βαρεθει να τα ισιωνω συνεχως!!!οσο για τα chi,ειχα δοκιμασει την σειρα για ταλαιπωρημενα μαλλια και ηταν συγκλονιστικη!!!ακριβα,αλλα εδω ισχυει το ''οτι δινεις,παιρνεις''!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @danah: Aκριβώς! Και σε σύγκριση με άλλα ακριβά προϊόντα είναι κλάσεις ανώτερα! Μετά το καλοκαίρι θα δοκιμάσω και την σειρά για ταλαιπωρημένα μαλλιά- κάτι μου λέει ότι θα το χρειάζομαι! Σ' ευχαριστώ πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ ωραίο! Πόσο πιο ακριβό είναι; Ξέρεις την τιμή του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Maria: Στο e-shop κοστίζει 17,90 €! http://www.angelopouloshair.gr/index.php/el/eshop/product/35-chi-sulfate-free-shampoo-350ml

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο και αναλυτικό το post σου!!
    Δεν ξέρω θα έδινα 18 περίπου ευρώ για ένα σαμπουάν αλλά εάν είναι όντως τόσο καλό και με τόσο θετικά αποτελέσματα τότε πιθανότατα τα αξίζει τα λεφτά του!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Marina: Να σου πω... Και εγώ δεν χρησιμοποιώ μονίμως τόσο ακριβά σαμπουάν, αν και ξέρω κοπέλες που χρησιμοποιούν τέτοια κατ΄αποκλειστικότητα (και πολύ καλά κάνουν)! Έχω δοκιμάσει όμως και ακριβά σαμπουάν, που πραγματικά τα βρήκα ισάξια σε ποιότητα με τα elvive που κάνουν το 1/4 της τιμής... Όταν έιναι να δώσουμε κάτι παραπάνω, τουλάχιστον ας τα αξίζει όντως τα λεφτά του! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει να είναι τέλειο!! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την συγκεκριμένη εταιρεία γιατί δεν την συναντώ συχνά, αν και παίρνω κατά καιρούς προϊόντα από κομμωτήρια γιατί θέλω κάτι πιο "επαγγελματικό" και στο σπίτι. Θέλω σίγουρα να το δοκιμάσω! Όσο για το σπάσιμο, εγώ δεν το είδα ακόμη! Τα μαλλιά σου φαινόντουσαν τρελά λαμπερά, οπότε η θεραπεία πραγματικά αξίζει και κρατάει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Constantina: Και εγώ πιστεύω ότι αξίζει πολύ! Εγώ τώρα έχω βάλει στο μάτι ένα CHI που είναι ιδανικό για λεπτά μαλλιά και νομίζω ότι θα ναι η επόμενη αμαρτία μου...xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena